Itw Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Heisann Prøver og endre template på Joomla, men får heletiden opp at Upload template - Upload Failed ERROR: Could not find an XML setup file in the package. Har testet med ca 3-4 forskjellige jeg har lastet ned.. Noen forslag til hva det kan komme av? Eller hvor jeg evnt finner en slik fil? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 På grunnlag av at jeg ikke vet hvor mye du kan og ikke kan, må jeg spørre noen grunnleggende spørsmål. Er du sikker på du har valgt template installer? Og, du har vel ikke pakket ut zip filen først? Er det .zip endelse? Hvis nei, pakk den ut hva enn den er, zip den ned, og last opp. Dersom dette ikke fungerer kan du innstalere templaten manuelt ved å laste opp mappen med templaten i til templates mappen, på Joomla serveren. Lykke til Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Takker, funket når jeg lastet opp mappen istede for .zip filen:) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Godt å høre Dersom du skulle lure på noe mer vedrørende zip templates må du bare spørre. Personlig har jeg hatt mine timer med rot i XML filene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå