Snoft Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei, jeg kjøpte en Samsung u700 i September 07, den har fungert akkurat som jeg vil, helt frem til fredagen som nå var. Det begynte med at når jeg skulle ringe kom det først "Ringer opp..." (Det er standard prosedyre før det faktisk ringer og det står "Kobler til...".. Men nå hopper den rett fra "Ringer opp..." til "Samtale avsluttet...", dette skjer alt fra 0 til 10 ganger, før den bestemmer seg for å faktisk ringe (Koble til...).. Jeg når personen i andre enden og kan prate alt fra 0-XX minutter, før den bestemmer for å legge på og vise feilmeldingen "Samtale avsluttet..." eller "Nettverksfeil..." Angående dekning så har jeg fra 4-7 streker hele tiden, dette gjelder også når jeg skal sende SMS, enten så går det helt smertefritt og får sendt med en gang, eller så står det "Sender melding..." i 30 sek, før jeg får spm om å "prøve igjen", velger prøv igjen, så blir den sendt med en gang. Prøvde en "Grunninnstilling" istad, uten noe hell.. Noen ide om hva som kan være galt? Virker den defekt, eller kan det være no annet? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Når jeg våknet nå i dag var det et tlf tegn med en strek over øverst i displayet.. Jeg slo opp i manualen og det viser seg å være "Utenfor dekning".. Men jeg har allikevel full dekning :S Valgte manuelt nettverk, istedenfor automatisk, og da ble den borte, men fortsatt samme problem når jeg skal ringe ut \ sende meldinger! :S meget meget irriterende.. Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå