Holten Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det irriterer meg. Hvis jeg setter på pause. Å skrur høytalerne på høyt volum så suser de! Er det normalt? Blir det borte hvis jeg bruker et bedre lydkort? Bruker det integrerte nå. Abit IP35-PRO. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Du vil alltid oppleve sus ved analog lydoverføring mellom f.eks PC og en forsterker. For å unngå sus, sjekk om lydkortet ditt har en optisk- eller spdif-utgang (brukermanual hovedkort/lydkort), deretter sjekk om mottaker enheten (forsterker/høytalersett) har en optisk-/spdif-inngang. Hvis utgang eller inngang mangler på enhetene du har, må du dessverre kjøpe nye enheter for å koble det sammen. Men da helt sus-fritt Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Eller kjøpe et high-end lydkort som Onkyo SE90-PCI, eller SE150/200-PCI om du vil ha 5.1/7.1... Det kan du skru helt på 100%, og du hører absolutt ingen susing i det hele tatt... edit: Har samme HK som deg forresten, og brukte det innebygde mens jeg ventet på at onkyo-kortet skulle komme i posten. Jeg hadde et Audigy 2 ZS også, men det klikket jo i tide og utide pga den møkken creative kaller drivere (Prøvde kX driverne også) Endret 19. mars 2008 av Wubbable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå