Armitage2 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ok, fikk en stygg bulk på forskjermen på min Passat '03 og fikk høre fra verkstedet at det ville koste ca. 7000kr å bytte den ut. Skjermen i seg selv koster "bare" 1500kr. Jeg søkte litt rundt og fant en brukt skjerm hos Norsk Bildelsenter som koster 600kr og som også er sølvfarget. Finnes jo mange nyanser av sølv, men sjansene er jo der for at det er den samme fargen min bil har. Så hvis skjermen ikke er samme farge, er det da mye dyrere, eller tar det mer tid å lakkere en skjerm som allerede er lakkert? Vil det jeg sparer på billigere skjerm bli brukt opp på mer tid med lakkering? Jeg har ikke drevet noe med lakkering, så kan ikke si... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Om den er en annen nyanse må man gjøre grunnarbeidet på delen (pusse ned, etc), og da er du omtrent like langt. Det som koster med en splitter ny skjerm er nok lakkeringen, og den må du kanskje betale for uansett... Endret 17. mars 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Aha, ok. Får ringe og høre hvilken fargekode det er på skjermen da. Men så er det det med falming osv da, det kan jo sikkert ha noe å si også? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hør med noen kompiser eller no om noen har kontakter når det kommer til lakkering og sånn.. kanskje du får en estlender til å gjøre det meget billig svart? slik som jeg har beltalte 19.000 for lakk og montering av m-tech II fangere rundt baut og hellakkering av bilen. da fikset han også litt rust under panser, under dører og i bagasjelokk. Leverte den og fikk den tilbake med fangere og nylakkert og strøken Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hør med noen kompiser eller no om noen har kontakter når det kommer til lakkering og sånn.. kanskje du får en estlender til å gjøre det meget billig svart? slik som jeg har "Lakkerer svart, men også andre farger"? beltalte 19.000 for lakk og montering av m-tech II fangere rundt baut og hellakkering av bilen. da fikset han også litt rust under panser, under dører og i bagasjelokk. Leverte den og fikk den tilbake med fangere og nylakkert og strøken God pris det, men er ofte man får et heller labert resultat med heller labre priser òg. Har en kompis som fikk billig hellakkering, men han er ikke veldig fornøyd. Ville vært svært forsiktig med hvem jeg lot lakkere bilen min, når man sitter uten garanti. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hør med noen kompiser eller no om noen har kontakter når det kommer til lakkering og sånn.. kanskje du får en estlender til å gjøre det meget billig svart? slik som jeg har "Lakkerer svart, men også andre farger"? beltalte 19.000 for lakk og montering av m-tech II fangere rundt baut og hellakkering av bilen. da fikset han også litt rust under panser, under dører og i bagasjelokk. Leverte den og fikk den tilbake med fangere og nylakkert og strøken God pris det, men er ofte man får et heller labert resultat med heller labre priser òg. Har en kompis som fikk billig hellakkering, men han er ikke veldig fornøyd. Ville vært svært forsiktig med hvem jeg lot lakkere bilen min, når man sitter uten garanti. Han jobber hos en bekjent av meg så vet han er flink Han er utdannet biloppretter og har jobbet som det i over 10 år Jeg ble fornøyd!! Bilen min er svart så jeg driter i andre farger Nei han lakker nok rosa og om du vil det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå