Markus1802 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei, til høsten begynner jeg på videregående, og da må jeg kjøpe meg en bærbar PC. PC-en skal brukes til vanlig skolearbeid, men jeg har også tenkt å spille litt på den(ikke Crysis og slikt, men kanskje BF2) Driver også å lager hjemmefilmer med noen kamerater så kunne vert greit hvis PC hadde klart dette( det er ikke snakk om HD film). Den PCen som kjøpes gjennom skolen koster 6000,- men min bror har en helt maken, og det finnes PC-er som er bedre en den til 6000,-. Jeg kan kanskje også betale i en underkant av 8000,- hvis det er verdt det. Skal også til USA til sommeren, og der er jo kursen ganske så bra nå, så kan det lønne seg å kjøpe PC der? Hilsen Markus Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Heisann. Jeg har en FSC Amilo D8830 til salgs. Den kan blant annet skilte med en Pentium 4 prosessor på 3,1 GHz, 1,5 GB RAM, 15,4" skjerm og 80 GB HDD. Har spilt spill som COD, Hitman og C&C Generals på den, uten lag. Du får den billig^^ Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Er den i god stand, noen synlige skader? Har mest tenkt på å kjøpe meg en ny, så jeg vet at den holder en stund. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er noen få riper på lokket, men ikke noen dype. Man ser dem ikke på én meters avstand. Den eneste ulempen jeg kan tenke meg er at det ikke er innebygget trådløst kort, men du kan få med trådløst kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå