Gå til innhold

Ghost Recon AW co-op hjelp!

Anbefalte innlegg

Har planer om å spille 2 player co-op med en kompis (lokalt, ikke live) , men klarer ikke å skifte på kameravinkel når vi spiller..

Eneste vi klarer å spille med, er sånn at det eneste som synes på skjermen er selve siktet, får ikke engang se geværet foran seg!

Jeg skulle helst sett at vi kunne spille co-op i 3person, sånn som man gjør i enspillerdelen. Eller i det minste kunne se geværene foran seg når man flyr rundt og skyter!

noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har planer om å spille 2 player co-op med en kompis (lokalt, ikke live) , men klarer ikke å skifte på kameravinkel når vi spiller..

Eneste vi klarer å spille med, er sånn at det eneste som synes på skjermen er selve siktet, får ikke engang se geværet foran seg!

Jeg skulle helst sett at vi kunne spille co-op i 3person, sånn som man gjør i enspillerdelen. Eller i det minste kunne se geværene foran seg når man flyr rundt og skyter!

noen som kan hjelpe meg?

har hatt det samme problemet med splitt screen (er det du spiller også?), men eg har ikkje funnet noen svar på dette, men tror ikkje det går.

dessverre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...