Printerstøv Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei, Jeg har nå sent inn min tlf. 2 ganger, har i dag vært og hentet den igjen. Men nå mener jeg batteriet er gåent. Den vil ikke lade, men med et annet batteri funker den helt fint. Det som har skjedd: 1- Første gang leverte jeg den inn pga. dårlig mikrofon, dette kunne dem ikke fikse så fikk helt ny tlf. 2- Leverte den inn ca. en uke senere pga. det gikk ikke ann å koble den til PC for filoverføring. (De prøvde den hos expert, og fikk det helder ikke til) I dag var jeg og henta den igjen, fikk helt ny tlf. Igjen! Jeg satt inn simkortet og prøvde å skru den på, den ville ikke, så jeg plugga inn laderen, den sto på i 5-10 min, så prøvde jeg igjen, da slo den seg på, men mens jeg stilte klokka osv. så slo den seg av. Etter dette ville den ikke slå seg på mer, og den er forferdelig vanskelig å få den til å begynde å lade. Den vil som regel ikke. Jeg prøvde et annet (samme) batteri, da kom den på med en gang, og ladet med en gang jeg satt i laderen. Så jeg tror batteriet er ødelagt. Har jeg nå rett på å få igjen pengene, eller ny tlf siden jeg nå må kontakte/levere kanskje, inn på nytt? Eller kan jeg be om en ny en i det hele? Håper på raskt svar! Mvh, Fredrik Sandvik Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 I og med at det er forskjellige feil har du ikke krav på å heve kjøpet. Men jeg vil uansett tro at batteriet ditt bare er helt flatt. Det kan gjerne ta 15-20 min før det begynner å lade skikkelig hvis det er helt tomt. La telefonen stå med laderen i en halvtime og se om den begynner å lade. Dersom ladesymbolet kommer opp så la den stå. Ikke prøv å slå på telefonen før den har ladet en stund. Uansett, dersom det skulle vise seg at batteriet er defekt bør du få nytt batteri uten å måtte levere inn telefonen på service. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hørt om lignende problemer med W880i. Hadde en kunde som fikk tilbake sin fra reprasjon, (den var inne pga den hang seg opp) da den kom tilbake startet den ikke. Ladet heller ikke. Satte inn et nytt batteri og da virket den fint helt til batteriet gikk tomt. Og nokk en gang får han ikke startet telefonen, og den tar ikke lading. Som om telefonen dreper batterier Sendte den inn igjen og fikk ny. Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Hei, Takker for svar. Når jeg satte tlf på lading, så ladet den kanskje i 20 min så slutta den å lade. Den klarte rett og slett ikke å få strømm inn på batteriet. For det virket helt fint tror jeg. Fikk nytt bat. og samme fortsatte. Prøvde å lade søstra sitt bat. i min tlf. men funka helder ikke. Har nå fått ny tlf. og er fornøyd med det. Men forstår meg ikke helt på kameraet (k850i). Skal lage en ny post på foto forumet ang det. Mvh. Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå