Thlom Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Har du noensinne tastet inn en nettadresse bare for å få beskjed om at nettleseren din ikke får kontakt og lurt på om nettsiden er nede eller om det bare er hos deg den virker nede? Nå slipper du å starte en ny tråd hver gang det skjer. Du bare taster inn http://downforeveryoneorjustme.com/ og taster inn nettadressen i feltet, trykker enter og får beskjed om nettsiden er nede eller om det bare er deg det er problemer hos. Hva du skal gjøre om downforeveryoneorjustme.com virker å være nede har jeg ikke noe svar på. Starte en ny tråd? Endret 17. mars 2008 av olsen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Utrolig kjekk side. Sticky'd da vi har en del "er X nede"-tråder her. Endret 17. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
MrNupsen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg savner litt informasjon om: - Hvilken server det sjekkes FRA (beliggenhet). - Om det sjekkes fra flere enn én server. - Hvilke tester som blir gjort (HTML-forespørsel, ping etc.) Sånn som den siden er nå så forteller den ikke så mye mer enn at det finnes en helt tilfeldig datamaskin et eller annet sted i verden som enten kommer inn eller ikke kommer inn, ved hjelp av en eller annen teknikk, på adressen du oppgir. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ironisk, denne siden selv er nede nå. Lenke til kommentar
MrNupsen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ironisk, denne siden selv er nede nå. Slapp av, det er nok bare deg. :!: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Oppe og går nå, var altså nede isted. Men den verifiserte at nsb.no er nede, hva skjer egentlig med de nå fortiden, togene stopper og nå også nettsiden! Argh! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er Nett - tv NRK nede nå ? 22.04 . 20:15 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nei, NRK nettTV ser ut til å funke hos meg. Hva er problemet? Er det selve nettsiden eller selve TVsendinga du ikke får opp? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 verken nett radio eller tv starter opp, men sidene laster inn helt greit. Åpner klipp....... klart. er beskjeden jeg får hver gang play trykkes. Rare greier, men det har skjedd før. Er veldig kortvarig ofte. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Dersom du har VLC installert vil jeg anbefale deg å forsøke å gå i C:\programfiler\videolan\VLC\ og rename fila npvlc.dll til noe annet (feks rardll.dll) så systemet ikke finner den. Ser ut til at problemet da kan være media-playerrelatert. Da kan du evt. starte en ny tråd der du skriver at du sliter med å spille av streams fra nettet, skrive OS og versjoner av firefox/ie. Da lar sikkert moderatorene den være i fred.. Endret 22. april 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dersom du har VLC installert vil jeg anbefale deg å forsøke å gå i C:\programfiler\videolan\VLC\ og rename fila npvlc.dll til noe annet (feks rardll.dll) så systemet ikke finner den. Ser ut til at problemet da kan være media-playerrelatert. Da kan du evt. starte en ny tråd der du skriver at du sliter med å spille av streams fra nettet, skrive OS og versjoner av firefox/ie. Da lar sikkert moderatorene den være i fred.. Har avinstallert VLC og prøvd å fjerne WMP. Nå virker det igjen, men WMP er fortsatt der. Så den kan tydeligvis ikke avinstalleres...........Merkelig system med WMP + plugin m.m som Microsoft har der på det området. Men sålenge det virker så får det være. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Downforeveryoneorjustme.com er visst nede. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Downforeveryoneorjustme.com er visst nede. Burde hatt downforeveryonedownforeveryoneorjustme.com :!: Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Downforeveryoneorjustme.com er visst nede. Burde hatt downforeveryonedownforeveryoneorjustme.com :!: Hvis du filmer deg selv som ser på tv......så....kan du se deg selv se på tv innover og innover ............ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hva om man ikke kommer seg inn på http://downforeveryoneorjustme.com/ ? Da sier vel ting seg litt selv Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Andre Lyse-kunder som sliter med å logge seg inn? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Servetheworld.net sine databaseservere nede? Får hverken DKP sia mi eller Forumet mitt til å fungere, og får feilmeldinger i phpMyAdmin kontrollpanelet. Andre som sliter? forum.notoriousexiles.com dkp.notoriousexiles.com Endret 4. mars 2009 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ingen problemer med å få opp nettsiden Servetheworld.net Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ikke her heller, men databaseserverne kjører vell ikke på samme servern som nettsiden? Jeg ser også at de har lagt inn: "vu05.servetheworld.net vil i løpet av ettermiddagen gjennomgå noe vedlikeholdsarbeide. Det forventes ikke nedetid men ta kontakt med kundeservice dersom du skulle oppleve problemer. (04/03/09)" Veit ikke om mine databaser kjører på denne servern. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Man kan også bruke; www.utilgjengelig.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå