Angel Dust Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei. Jeg skal koble min pc mot min Pioneer PDP508XD, men får ikke satt oppløsning til |366x768. Lar dette seg gjøre, og isåfall hvordan? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Dette må vel noen andre ha opplevd også? Er det kanskje en begrensing i skjermkortet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er skjermkortet som er "problemet" her ja, kva kort har du? Mange skjermkort har ikkje denne oppløysinga som standard, det er veldig dumt sidan dei fleste TV-apparatene har den som nativ oppløysing. Sjølv brukar eg ei oppløysing som er i nærheten, var nokre pixler forskjell. Prøvde å tvinge på den native, men det det vart dårleg bilete av. Det finnes programmer der du kan spesifisere oppløysinga ned til kvar pixel, dei må riktignok brukast med vet sidan du kan kjøre kortet i senk. Du kan kanskje få den oppløysinga gjennom avanserte innstillinger for skjermkortet, eventuelt ved å oppdaterer drivaren eller installere eit tilleggsprogram frå produsenten. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei, jeg vet at i Nvidia control panel, står det noe "Manage custom resolutions". Men jeg har ikke testet den, samt jeg vet ikke hvilket kort du har da Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Får sjekke litt hvilket kort det er, men det er en bærbar Dell med nVidia-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå