tilterje Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Noen som har litt greie på stue pc som kan gi meg noen tilbakemeldinger på dette oppsettet? (https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=62476) Med dette oppsettet så kan man også kombinere internt med ekstert skjermkort for bedre ytelse (hybrid crossfire). Noen som har noe erfaring med dette? PC-en skal ikke brukes til spilling. Vet at det mangler tvkort i dette oppsettet, men avventer litt med dette til det kommer en løsning som fungerer bra mot canal digital. Eller kansje det allerede gjør det, men at jeg ikke har fått det med meg? Endret 17. mars 2008 av tilterje Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Var dette oppsettet så fantastisk bra at det ikke er noen endringer som bør gjøres? Endret 18. mars 2008 av tilterje Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Skal du kjøre 1080i ? Om så må GFX kortet decode og ikke sikker på om den greier det for cpu'n greier det ikke, det er den for svak til. Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Skal innrømme jeg ikke er noen ekspert på dette. Er 1080i full HD? I såfall så trenger jeg ikke det foreløpig. Har idag en "EPSON EMP-TW700 LCD-projektor 720p" som PC-en skal kobles opp mot. Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 hm...90 som har lest denne tråden, men bare 1 tilbakemelding? please...folkens....kom med tilbakemeldinger. Vil gjerne slippe å kjøpe katta i sekken Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 hvorfor kjøpe skjermkortet hos PCutstyr.no istede for og kjøpe det hos Amentio for 1 krone meire, og dermed slippe mye frakt? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Han gjør nok ikke det, den øverste ruten viser bare hvor man får alle tingene billigst. Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Ikke bry dere om hvor bestillngen skal gjøres. Er bare ute etter synspunkter angående komponentene som er valgt. Er de bra nok til formålet? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ser du har satt opp 2x single rambrikker, ville "for sikkerhets skyld" heller tatt et > 2gb KIT som er testet samkjørt. Prisen er jo dessuten helt lik. Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 ok. Takk for tipset Noen som vet om dette oppsettet takler alt av tv og videoavspilling bortsett fra FullHD? Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Bare la inn ett nytt innlegg for at fler skal oppdage denne tråden og komme med tilbakemeldinger Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Da er det like før bestillingen blir gjort. Ingen andre som har noen kommentarer? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ser du har bestilt ett hd3650 kort. Om du vil utnytte deg av den nye hybrid-crossfire saken til amd må du ned til ett 3450 kort. test kan leses her. Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Ser du har bestilt ett hd3650 kort. Om du vil utnytte deg av den nye hybrid-crossfire saken til amd må du ned til ett 3450 kort. test kan leses her. Takk for tilbakemeldingen. Da bytter jeg tilbake igjen Siden jeg fortsatt ikke har klart å få sendt inn bestillingen (men det er like før), så er jeg fortsatt åpen for forslag til forbedringer. Noen som har noen tanker rundt tv-kort som fungerer mot canal digital (digitalt) ? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ser du har bestilt ett hd3650 kort. Om du vil utnytte deg av den nye hybrid-crossfire saken til amd må du ned til ett 3450 kort. test kan leses her. Takk for tilbakemeldingen. Da bytter jeg tilbake igjen Siden jeg fortsatt ikke har klart å få sendt inn bestillingen (men det er like før), så er jeg fortsatt åpen for forslag til forbedringer. Noen som har noen tanker rundt tv-kort som fungerer mot canal digital (digitalt) ? Hvis du ikke skal bruke pcen til gaming ville jeg tatt ut skjermkortet. (Det integrerte skjermkortet klarer dekoding av HD i 1080p) Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Siden skjermkortet koster kun 260 kr, så tenkte jeg at jeg kunne ta det med og sette det opp som hybrid-crossfire. Vil det ikke bli en bedre ytelse med dette ekstra kortet? (PC-en skal jo også etterhvert brukes til å lagre digitale tv-sendinger ned på harddisk) Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Siden skjermkortet koster kun 260 kr, så tenkte jeg at jeg kunne ta det med og sette det opp som hybrid-crossfire. Vil det ikke bli en bedre ytelse med dette ekstra kortet? (PC-en skal jo også etterhvert brukes til å lagre digitale tv-sendinger ned på harddisk) Fant ut svaret selv. Med dette ekstra kortet så kan man til og med spille crysis på denne PC-en hvis man vil det. (rikignok ikke på beste oppløsning, men allikevel...) Kjøper dermed med det ekstra kortet. Skal bytte ut med en bedre (og faktisk billigere) CPU,AMD ATHLON64 DUAL-CORE 4850E (2.5GHZ). Klarte ikke å legge den til i handlevognen så det er bare beskrevet i teksten over. Fant forøvrig ut at hybrid crossfire fungerer kun på vista. Oppgraderte derfor med litt mer minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå