Benders Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Som topic sier. Vurderer å kjøpe meg et nytt lydkort. Så jeg lurer. Skal jeg satse på å prøve å få tak i et brukt audigy platinum ex kort, med et hav av tilleggsutstyr, fjernkontroll osv. Eller skal jeg kjøpe meg et nytt audigy2 kort som er nyere, men da uten slikt tilleggutstyr. Prisen blir vel omtrent den samme? Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Audigy 2..... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Kjøp et Audigy 2 hvis du ikke trenger alle ut/inngangene som følger med Platinum eX kortet. Det koster 900,- @ www.komplett.no helt nytt. Lenke til kommentar
Benders Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Kjøp et Audigy 2 hvis du ikke trenger alle ut/inngangene som følger med Platinum eX kortet. Det koster 900,- @ www.komplett.no helt nytt. Fjernkontroll er jo selvsagt kjekt å ha da..... Og dessuten er vel lydkvaliteten på de to kortene omtrent den samme? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Og dessuten er vel lydkvaliteten på de to kortene omtrent den samme? Nei, den er langt bedre på Audigy 2. Forskjellen mellom Audigy 1 og Audigy 1 Platinum eX er bare at P eX-versjonen har masse ekstra inn- og ut-ganger, pluss at den har noen ekstra greier som kun halv-profesjonelle musikere har bruk for. Det er ingen tvil Benders: GÅ FOR NYTT AUDIGY 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå