jøran Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) LØST Har en gammel bærbar pc med windows 98 installert. Plutselig når jeg slo den på en dag kom følgende feilmelding opp: Støtte for windows-musWindows finner ingen mus tilknyttet maskinen. Du kan trygt koble til en mus. Slå av maskinen hvis musen skal kobles til museporten på en PS/2. Dette til tross for at jeg har musen koblet til, og PC-en har dessuten en "musepad" integrert. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? LØST Bare å disable/enable mus i bios Endret 17. mars 2008 av jøran Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 sjekke leverandøren av laptopen for drivere. Du kan forresten i det minste bytte til xp eller windows 2000, 1000000000x bedre driverstøtte i begge en i 98, og du får lisenser til hundrelappen på f.eks qxl Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 sjekke leverandøren av laptopen for drivere.Du kan forresten i det minste bytte til xp eller windows 2000, 1000000000x bedre driverstøtte i begge en i 98, og du får lisenser til hundrelappen på f.eks qxl 1000000000x bedre med Win2k enn Win98Se? Det er mye enklere å få problemer med Windows 2000. Da ville jeg heller beholdt Win98Se. Jeg regner med at trådstarter hadde Se-versjonen. Maskinen ville sikkert også takle xp dårlig. Godt trådstarter fikset problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå