icedragon1990 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei Lurer på en ting. Hvis du har en splitter ny pc med fresh xp og skal begynne å ta ALLE oppdateringene som er ute som kommer fra microsoft, hvor stort diskforbruk har alle disse oppdateringene? og trenger du virkelig ALLE? Er ikke for at jeg har dårlig plass, men har lurt på dette Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Ingen som veit? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Er ikke sikkert det tar noe særlig ekstra plass. Du må laste ned mange filer, men de erstatter bare de gamle filene. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Dei tar plass du... Trur det er nokon hundre mb. Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Er ikke sikkert det tar noe særlig ekstra plass. Du må laste ned mange filer, men de erstatter bare de gamle filene. åja Lenke til kommentar
3488445600 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) HeiLurer på en ting. Hvis du har en splitter ny pc med fresh xp og skal begynne å ta ALLE oppdateringene som er ute som kommer fra microsoft, hvor stort diskforbruk har alle disse oppdateringene? og trenger du virkelig ALLE? Er ikke for at jeg har dårlig plass, men har lurt på dette Hos meg tar det ca. 200 MB, men etter at jeg har installert dem, bruker jeg og fjerne dem fra der de blir lastet ned fra Windows Update, slik at jeg får fjernet 200 MB Endret 20. mars 2008 av AntonN2007 Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 HeiLurer på en ting. Hvis du har en splitter ny pc med fresh xp og skal begynne å ta ALLE oppdateringene som er ute som kommer fra microsoft, hvor stort diskforbruk har alle disse oppdateringene? og trenger du virkelig ALLE? Er ikke for at jeg har dårlig plass, men har lurt på dette Hos meg tar det ca. 200 MB, men etter at jeg har installert dem, bruker jeg og fjerne dem fra der de blir lastet ned fra Windows Update, slik at jeg får fjernet 200 MB er det bare å bruke legg til/fjern programmer til det? Lenke til kommentar
3488445600 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 HeiLurer på en ting. Hvis du har en splitter ny pc med fresh xp og skal begynne å ta ALLE oppdateringene som er ute som kommer fra microsoft, hvor stort diskforbruk har alle disse oppdateringene? og trenger du virkelig ALLE? Er ikke for at jeg har dårlig plass, men har lurt på dette Hos meg tar det ca. 200 MB, men etter at jeg har installert dem, bruker jeg og fjerne dem fra der de blir lastet ned fra Windows Update, slik at jeg får fjernet 200 MB er det bare å bruke legg til/fjern programmer til det? Nei, oppdateringene blir jo fjernet og byttet til de gamle filene, hvis man gjør det. Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 HeiLurer på en ting. Hvis du har en splitter ny pc med fresh xp og skal begynne å ta ALLE oppdateringene som er ute som kommer fra microsoft, hvor stort diskforbruk har alle disse oppdateringene? og trenger du virkelig ALLE? Er ikke for at jeg har dårlig plass, men har lurt på dette Hos meg tar det ca. 200 MB, men etter at jeg har installert dem, bruker jeg og fjerne dem fra der de blir lastet ned fra Windows Update, slik at jeg får fjernet 200 MB er det bare å bruke legg til/fjern programmer til det? Nei, oppdateringene blir jo fjernet og byttet til de gamle filene, hvis man gjør det. ok takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå