Rikky Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Du virker ikke mer troverdig sånn som du oppfører deg nå, pokemon. Og saken blir ikke bedre når man ser at dine første innlegg her på forumet var en introduksjon av yeees som en "ny og billig webshop". Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg tror ikke du skal handle noe fra den butikken der! :wink: Lenke til kommentar
Procli Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hehe... Pokemon virker for meg litt tvilsom nå ja! Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hehe. joda pokemon gir meg ordentlig lyst til å handle på yeees.com...hehe Ei venninne av meg skal akkurat til å bestille fra modchip.no... tror jeg skal be henne ligge langt langt unna. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 gidder ikke å bruke mer tid på dere nå, synes det er pinlig å ha mer enn 20 posts skjønner dere, så det er best jeg stopper nå. Ville bare dele mine positive erfaringer med Yeees.com Pokemon du er lett gjennomskuelig i dine valg av ord, sier ikke mer. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ja, jeg tror nok pokemon gjorde vondt verre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå