Gå til innhold

yeees.com

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har handlet på denne webshopen? tenkte at jeg skulle kjøpe Metal Gear Solid 2 Substance til xbox derfra til 398kr (ifølge kelkoo.no) men siden virker litt uprofisjonell, så det jeg lurte på var om dette var en butikk man kan stole på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fant dette på digistore.no jeg har handlet hos digistore og de virket seriøse og hjelpsomme. Alle under har jeg lest mange stygge ting om. Les bla, link til hw.no eller itavisen

HOLD DEG UNNA DISSE

multimediaimport.no

multimediaimport.com

playstation2.no

playstation3.no

modchip.no

yeees.com

gamecube.no

Vær klar over at alle disse "sidene" drives av Stefan Hilt og fetterene hans.

Stefan Hilt er som de fleste sikkert vet tiltalt for bedrageri og dokumentforfalskning.

Se her for mer info: http://www.ba.no/63/50/61/2.html

Han er også erklært personlig konkurs, så hvor han har pengene til innkjøp av varer er ikke lett å si: Les mer om dette her: http://www.ba.no/65/77/23/2.html

Og når det gjelder Yeees.com, som drives av fetterene til Stefan så er det vel heller ingen tvil om at det er Stefan som er hjernen bak. Dette mener til og med personer som har jobbet for ham tidligere.

Les mer om dette her: http://www.bt.no/okonomi/neringsliv/article116009

Øystein Alden som driver Yeees.com står også som kontaktperson for Multimediaimport AS.

Mer om hva folk mener om Yeees.com:

http://www.itavisen.no/kommentar.html?read...ad=1&id=1299931

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=66141&forum=77

Oppdaget akkurat at godeste Stefan også har startet enda et nytt prosjekt: modchip.no så pass på !!

Grunnnen til at jeg ikke har skrevet noe om dette i det siste er at Stefan selv lovet å ordne opp i det han skylder oss mot at vi ikke skrev noe om ham på sidene våre, men som vanlig så har vi ennå ikke sett noe til dette. Må bare beklage hvis det er noen som har latt seg lure av dem i mellomtiden. [/b]

Lenke til kommentar
Har dere bevis på at de er svindlere da? Har dere bestilt noe, får så å ikke ha fått varen?

Disse guttene har utallige episoder bak seg. Hvordan det har gått med yeees har jeg ikke hørt så mye om, men Multimedia Import var stort sett ren svindel. MI har vært oppe maange ganger på nett rundt omkring, og til og med på TV2 hjelper deg.

Lenke til kommentar
For noen idioter dere er.  Vedder på at ingen av dere har prøvt Yeees.com, allikevel slenger dere noe så sinnsykt med drit.... Det er trist av dere det!

Det er vel ganske naturlig at mange holder seg unne yeees. Hvis en webshop fucker det til gang på gang på gang, er det da naturlig å ta dem imot med åpne armer når de åpner en ny sjappe? (Er vel noen nye folk inne i bildet nå, men Hilt & co er jo også involvert)

Jeg har ikke handlet hos yeees, men jeg forhåndsbestilte PS2 hos Multimedia Import. Fikk aldri noe PS2, men en mail ca 1 år etter lansering der de spurte om jeg ville ha maskinen. Til samme pris som da den var ny, selvsagt. Det er min erfaring med disse gutta, og når jeg legger til alt det andre jeg har hørt om dem, velger jeg å holde meg LAANGT unna. Kall meg gjerne idiot, men jeg er fornøyd med de andre webshopene jeg bruker.

Lenke til kommentar

Ikke glem at Hilt drev butikken sin fint i 5 år før han fikk problemer med 16 kunder som han ikke klarte å levere til. I følge selskapet hadde de inntil da servet mer enn 30.000 kunder.

Dersom du da er litt flink i hodet ditt, vil du finne ut at en liten promille av Hilt sine kunder ble fucket og han selv endte på Tv2 hjelper deg.

Du må se ting i den store sammenheng gutten min, ikke bare spise de store overskriftene.

Lenke til kommentar
For noen idioter dere er.  Vedder på at ingen av dere har prøvt Yeees.com, allikevel slenger dere noe så sinnsykt med drit.... Det er trist av dere det!

Jeg har selv prøvd yeees.com.

I mitt tilfelle så bestillte jeg en vare som var oppført at de hadde på lager. Noen som viste seg å være skrekkelig feil. Ca 1uke etter at jeg hadde bestillt prøvde jeg å spore pakken. Men da fikk jeg opp at den ikke var sendt.

Jeg sendte så en mail hvor jeg fikk svar at de var blitt midlertidig utsolgt men ventet den inn iløpet av noen få dager. Jeg ventet tålmodig 1uke til, før jeg nok en gang sendte en "klagemail". Fikk samme svar at varen var "rett rundt hjørne." Mistanken min begynnte å øke. Jeg ventet sikkert i 2uker før jeg fikk vite at varen måtte bli sendt fra deres leverandør.

Etter dette gikk det sikkert 2-3 uker før pakken min kom i posten.

Totalt tok det fra jeg bestilte ca 7 uker....og det er alt formye etter min mening. har også hørt om flere som har hatt samme erfaring.

Lenke til kommentar

ABSOLUTT ALLE posten til Pokemon er positiv omtale av yeees.com Han har ikke kommentert eller anbefallt noe annet her på forumet.

LUKTER at vi har en fra "fiendens linjer".......sjekk loggen! ( Loggen )

Edit: Det er også vært å merke seg at pokemon registrete seg samme dag som yeees.com åpnet......hmmmmmmm :roll:

Lenke til kommentar
Vell Swix, du skriver intet annet enn negativt om Yeees.com, skal vi da annta at du er en konkurrent av dem?

Negativt........det jeg skriver er min side av saken. Men hvis du sjekker loggen min så vil du se at jeg ikke driver med noen form for ensrettet posting mot f.eks yeees.com slik du gjør.

tross alt så er meningen med dette forumet å dele erfaringer folk seg i mellom. Jeg skriver inn spørsmål og svar som jeg enten trenger hjelp til eller prøver og hjelpe andre med.

Du derimot driver "bare" å poster om positiv "reklame" for yeees.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...