jokkebb3 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har fått et lite problem med pcen min. Når den har stått på en stund, så fryser den og restarter seg... Ganske irriterende. Noen som kan ha noen tips om hva det kan være?? Systemet består av: Hovedkort: asrock am2fn3vsta Prosessor: Amd AM2 64x2 4800 Minne 4x1gig ddr2 Skjermkort: club3d 7600GS Disker: 1 stk wd 320gig ide 1 stk wd 250gig sata 1 stk samsung spinpoint 250 gig sata dvd brenner: Nec nd3520 (tror jeg) Alt sammen er montert i chieftek kabinett med chieftek strømforsyning (370w) Prosessorkjøler: Zalman cp9500led... Trodde kanskje det var at jeg hadde for liten strømforsyning, så byttet til en 450w sak, men det ble ikke bedre av dette. Problemet er ikke kjøling, har sjekket temperatur med forskjellige programmer, everest +++, men alle de forskjellige viser temperatur på mellom 25 og 39 grader avhengig av belastning... Lenke til kommentar
maedox Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Trykk windowstast + pause, gå til advanced -> startup and recovery - settings. Fjern haken ved 'Automatically restart'. Dermed skal du muligens få en feilmelding istedenfor at maskinen restartes. Du kan også kikke om du har noen feilmeldinger i event viewer. (Start kjør eventvwr eller høyreklikk 'My Computer' og velg 'Manage', 'Event viewer'.) Endret 17. mars 2008 av maedox Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sjekk om den lager noen minnedumper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå