allyse Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Dette gullkornet er observert av Fake: atrax1 wrote: Murty wrote: Packard bell. dritt digitalkamera Vet du ikke at det heter Packard Hell? Er du HEILT på jordet eller? Det heiter da SLETTES ikkje Packard HELL som du seier! Prøver du f.eks www.packardhell.com så får du fram dette Quote: Vi finner ikke "www.packardhell.com". Søk på Internett: Gå til MSN Søk for å se fullstendige resultater. Hjelp Se tekniske opplysninger. Om resultater Levert avMSN Søk©2002 Microsoft Corporation. Med enerett. Vilkår for bruk.Retningslinjer for bruk av personlige opplysninger Men vis prøver http://www.packardbell.com/ får du fram ei heilt anan side! Du må komme med meir håndfaste bevis før du prøver og døype om eit firma! Sånne tullinger burde blitt fjernet fra forumet! 2 Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 haha.. ganske bra sagt/forklart Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Ikke alle er utstyrt med humor og evne til å skjønne ironi... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Bvuæhæhæhæ, så fikk jeg meg en god latter der og!!! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 LOL!! værre en hu på idol som sa:: "Men popmusikk e jo allt"! LOL: Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ikke alle er utstyrt med humor og evne til å skjønne ironi... Hmmm... Ikke at jeg har "satt meg så veldig inn i" atrax1, eller hvem det var som skrev det innlegget, men er dere sikre på at dette var ment seriøst? Kan jo hende det var han som ironiserte der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Rare mennesker og mye tulleruske utsagn fra dem alle Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ikke alle er utstyrt med humor og evne til å skjønne ironi... Hmmm... Ikke at jeg har "satt meg så veldig inn i" atrax1, eller hvem det var som skrev det innlegget, men er dere sikre på at dette var ment seriøst? Kan jo hende det var han som ironiserte der.. Ehm, kan vel kanskje se ironien her, i at du ikke forstår at en annen person ikke forsto det var ironi...ellerno Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Ikke alle er utstyrt med humor og evne til å skjønne ironi... Hmmm... Ikke at jeg har "satt meg så veldig inn i" atrax1, eller hvem det var som skrev det innlegget, men er dere sikre på at dette var ment seriøst? Kan jo hende det var han som ironiserte der.. Nok en gang må Mikael prøve og utvikle en egen teori om ditt og datt, venligst ikke gå så dypt... Sannheten er hva det blotte øyet ser! Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Øyh, du! Det var bare en tanke som sikkert kunne tenkes atrax1 mente det helt sikkert seriøst... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 KNEGG! hehehehehehehehehe Den var seriøs ja! heheeheh ahhh!... men altså... fyren kom jo med uriktige utsager... fyren var jo litt sinnsforvirra når han påstår det heiter Packard Hell? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 KNEGG!hehehehehehehehehe Den var seriøs ja! heheeheh ahhh!... men altså... fyren kom jo med uriktige utsager... fyren var jo litt sinnsforvirra når han påstår det heiter Packard Hell? Han mente jo det sånn at packard bell er dårlig da! da kaller men det andre ting som f.eks packhard hell... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Ikke alle er utstyrt med humor og evne til å skjønne ironi... Hmmm... Ikke at jeg har "satt meg så veldig inn i" atrax1, eller hvem det var som skrev det innlegget, men er dere sikre på at dette var ment seriøst? Kan jo hende det var han som ironiserte der.. Øyh, du! Det var bare en tanke som sikkert kunne tenkes atrax1 mente det helt sikkert seriøst... ØYH! Her må jeg rette på dere! Jeg kom med grunnlaget for gullkornte, det var ikke jeg som misforstod ting her! Les tråden så skjønner dere: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=92524 Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 KNEGG!hehehehehehehehehe Den var seriøs ja! heheeheh ahhh!... men altså... fyren kom jo med uriktige utsager... fyren var jo litt sinnsforvirra når han påstår det heiter Packard Hell? Det var faktisk Cornel som dreit seg ut og utgjorde gullkornet, så det så! Den som limte inn gullkornet her i gullkorn-delen av forumet (allyse ) klarte visst ikke å gjøre det forskriftsmessig, da han ikke fikk med riktig quoting! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hehe, ikke ta alt så høytidelig Cornel Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 knegg nei, eg tek ikkje alt høgtidlig... ikkje den meldingen der heller! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 ikkje alle har samme form for humor nei! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det var faktisk Cornel som dreit seg ut og utgjorde gullkornet, så det så! Den som limte inn gullkornet her i gullkorn-delen av forumet (allyse ) klarte visst ikke å gjøre det forskriftsmessig, da han ikke fikk med riktig quoting! Haha, sinnsykt bra, snakk om å drite på draget ass Cornel ! Minner meg om gamlingene Kyrre kødder med i Karate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå