theportable Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei! Vurderer nå veldig sterkt å kjøpe meg en HP dv2510: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=53588# Men jeg skal koble den til TV-en min når jeg vil se filmer og surfe på Internett, og skal bruke HDMI for å koble sammen. Men er det noe som har denne PC-en som vet om den støtter en oppløsning på 1366x768? Det integrerte grafikkortet er vel GeForce 8400M, så det er vel den som bestemmer om det går an eller ikke. Setter stor pris på dette, da det er viktig! Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 har også lyst på denne,men 1,5ghz holder meg tilbake. Lenke til kommentar
theportable Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Det er forresten et godt poeng, at det er 1,5GHz. Tror dere at dette vil bli for lite når jeg skal spille av HD-filmer i 1080p? Har en Full-HD 40" skjerm i hovedstua, og den ønsker jeg å koble til PC-en når jeg skal spille av filmer. Endret 17. mars 2008 av theportable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå