andre1 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Men den kommer vel ikke på norsk før om 1-2 mnd... Den internasjonale versjonen av SP1 ligger på Windows Update, men er ikke tilgjengelig via automatiske oppdateringer. MEN, det er mulig å laste ned selve CAB-filen og bruke kommandoer for å installere den! Jeg har gjort dette på min bærbare og skrevet om det på bloggen min. (Kilde: My Digital Life) Hva med en x64 versjon av den filen, noen som har link? (forsøkt å søke, men får bare torrent linker, og vil helst laste ned fra ms direkte..) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som har fått til den guiden han Ray har skrevet på side to? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Uæææææhh!! -jeg bruker engelsk, og den er ennå ikke tilgjengelig! -iaff ikke via Windows Update...Så vidt det er meg bekjent er det tirsdag i dag... Om du skal klage, vent i alle fall til det har blitt onsdag i Seattle. Oi...var det ikke onsdag i dag... -trodde hele tiden det var onsdag, ja... Det er tirsdag i dag. Men det er visst din dag likevel http://www.engadget.com/2008/03/18/vista-s...ially-released/ Sannelig... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) *snip* Du sier i guiden din at installasjonen er ferdig når underscore blinker. Vel, min underscore starter å blinke umiddelbart etter at jeg har skrevet inn denne kommandoen, men kun underscore på en egen linje, ikke C:\Windows\system32>_ som det kommer opp når jeg åpner et nytt cmd-vindu. I tillegg står kommandoen jeg skrev inn oppe på tittellinjen (Administrator: Ledetekst - start /w %SystemRoot% osv). Tatt i betraktning at nå jeg skriver inn f.eks. "net", så vil kun tittellinjen stå på "Administrator: Ledetekst - net" frem til net-infoen kommer opp, før tittellinjen så går tilbake til "Administrator: Ledetekst". Det tyder jo på at det er fremgang, men jeg finner det merkverdig at cmd.exe ifølge oppgavebehandling tilsynelatende ikke bruker CPU og kun under 1MB minne. Skjer det noe i det hele tatt (nå har jeg ikke drevet på så veldig lenge iom. at det er sent på natt)? edit: jeg var visst litt for kjapp. Like etter at jeg skrev dette, ble ledetekst-installeringen ferdig, og da jeg restartet maskinen brukte den godt og vel 20 minutter på å installere videre. Når jeg nå fikk logget på igjen, har jeg angivelig fått SP1 til norsk Vista Business. Hvor godt det fungerer i praksis gjenstår å se. Takk for tipset! Endret 21. mars 2008 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå