Din_Laban Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Uæææææhh!! -jeg bruker engelsk, og den er ennå ikke tilgjengelig! -iaff ikke via Windows Update... Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Selv bruker jeg norsk Vista Ultimate 64-bit, og den har vært steinsolid i lange tider nå. Jeg var likevel innstilt på en clean install med slipstreamet SP1-CD til sommeren, men nå blir nok alternativet å låne en OEM-CD med ferdig integrert SP1 når den tid kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Uæææææhh!! -jeg bruker engelsk, og den er ennå ikke tilgjengelig! -iaff ikke via Windows Update...Så vidt det er meg bekjent er det tirsdag i dag... Om du skal klage, vent i alle fall til det har blitt onsdag i Seattle. Lenke til kommentar
Sparboresh Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg skal kjøpe ny bærbar PC nå, og da med Vista Home Premium. Men jeg kjøpte gamle PC-en min med Windows XP uten SP2, så hver gang jeg, av diverse grunner, må formatere PC-en, så må jeg laste ned Service Pack 2. Du kan hente ned SP2 for XP her, og brenne det på en CD for senere bruk; "Supported Operating Systems: TabletPC; Windows XP; Windows XP Home Edition; Windows XP Media Center Edition; Windows XP Professional Edition" Som tidligere nevnt i tråden: Slipstreamer du SP2 med installasjons-CDen du har fra før får du en installasjons-CD med alle oppdateringer (fram til og med SP2) inkludert. Raskt og effektivt. Det er lettvint også, bare å google "slipstream xp sp2" eller noe, så kommer det sikkert mange treff. Klabert, jeg bare kommenterte behovedet for å hente den ned hver gang... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Uæææææhh!! -jeg bruker engelsk, og den er ennå ikke tilgjengelig! -iaff ikke via Windows Update...Så vidt det er meg bekjent er det tirsdag i dag... Om du skal klage, vent i alle fall til det har blitt onsdag i Seattle. Oi...var det ikke onsdag i dag... -trodde hele tiden det var onsdag, ja... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Microsoft Download Centre --> Windows Vista X86 (32Bits) Standalone SP1 download <-- Date Published: 3/18/2008 --> Windows Vista X64 (64Bits) Standalone SP1 download <-- Date Published: 3/18/2008 Lenke til kommentar
nogen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Uæææææhh!! -jeg bruker engelsk, og den er ennå ikke tilgjengelig! -iaff ikke via Windows Update...Så vidt det er meg bekjent er det tirsdag i dag... Om du skal klage, vent i alle fall til det har blitt onsdag i Seattle. Oi...var det ikke onsdag i dag... -trodde hele tiden det var onsdag, ja... Det er tirsdag i dag. Men det er visst din dag likevel http://www.engadget.com/2008/03/18/vista-s...ially-released/ Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Microsoft Download Centre --> Windows Vista X86 (32Bits) Standalone SP1 download <-- Date Published: 3/18/2008 --> Windows Vista X64 (64Bits) Standalone SP1 download <-- Date Published: 3/18/2008 Tnx, da skal jeg prøve den... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jadda, den kom 5 min etter at jeg sjekka Da er den på vei ned.... ENDELIG! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Gikk hvertfall greit og installere den... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Og norsk versjon kommer når? I Mai? Noen som vet? Endret 18. mars 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
asjafjell Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg laster ned Service Pack 1 via windows update. Slipper sjekking på nett osv Btw. Jeg har Engelsk versjon Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Les : http://windowsvistablog.com/blogs/windowsv...ows-update.aspx De starter å rulle ut lokaliserte språkversjoner i April. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Merkelig at de ikke kommer samtidig? Jeg vet de skulle deles opp, men det burde være null problem, bortsett fra å fordele nedlastnings kapasiteten litt. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Merkelig at de ikke kommer samtidig? Jeg vet de skulle deles opp, men det burde være null problem, bortsett fra å fordele nedlastnings kapasiteten litt. De må oversettes først. Er alltid bare tilgjengelig på 4-5 språk til å begynne med. Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Denne fila på 543 MB og støtter 36 forskjellige språk, jeg bruker den selv og den er helt ok. Hvis du søker etter den så finner du den fort. Den er Final Release. Windows6.0-KB936330-X86 6001.18000.080118-1840_iso_client_sp_wave0-FRMCSP0_DVD.iso Lenke til kommentar
029kid Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) hmm hva er greia med at det står, 'DO NOT CLICK DOWNLOAD IF YOU ARE UPDATING JUST ONE COMPUTER' her http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en under Overview. SP1 har ikke dukket opp i min Vista business ENG enda ?? Burde jeg vente på den eller bare kjøre standalone saken ? Endret 18. mars 2008 av 029kid Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Men den kommer vel ikke på norsk før om 1-2 mnd... Den internasjonale versjonen av SP1 ligger på Windows Update, men er ikke tilgjengelig via automatiske oppdateringer. MEN, det er mulig å laste ned selve CAB-filen og bruke kommandoer for å installere den! Jeg har gjort dette på min bærbare og skrevet om det på bloggen min. (Kilde: My Digital Life) Hmm, holder på å laste den ned (3-6kBps), men tror ikke jeg tør installere den før jeg kommer hjem om 3 uker. Er på jobb, og jækla kjedelig hvis noe skulle gå galt, å jeg må sitte uten datamaskinen min i 3 uker... Fungerer utmerket nå alikevell så.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 HappyRay, den guiden i bloggen din, er det lett ? Tror jeg skal gjøre det nå jeg, virket jo ikke altfor vanskelig Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 En får jo lastet ned Vista Business (tilgjengelig fra 25.01.08 faktisk) og Enterprise med SP1 fra Microsoft Volum Licens (https://licensing.microsoft.com) dersom man har tilgang ti ldet Ferdig slipstream'a. Så blir det helt sikkert tilgjengeliggjort i det stille at det går ann å bestille fra Microsoft Software Assurance vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå