rozon Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er matlei for øyeblikket, så det er tungt å spise frokost. Til alt hell har Statoil noen gode frokost pakker som berger meg, men det blir litt dyrt i lengden... Noen gode forslag til frokost skiver i samme stil som frokost pakken hos Statoil som jeg kan lage hjemme? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kjøp inn en roastbiff, kutt denne opp selv. (billigere enn å kjøpe pakkevis), forsegl godt, og smør deg skiver med f.eks roastbiff og (sylte/sur)agurker. Evt kjør grove(eller lyse om du fortrekker det) baguetter med roastbiff, salat, agurk, (og kanskje en dæsj majones elns.) Der har du ett tips. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vet ikke hvordan Statoil sine frokost-smørbrød er, men her har du oppskrift på breakfast sandwich: Rist to skiver brød, stek et egg, legg dette på brødet, og ta litt ost oppå. Cheddar-ost er veldig godt. Ta på krydder etter eget ønske. I stedet for brød kan man bruke english muffins. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kjøp en økonomipakke kyllingfilet, stek noen kvelden i forveien, og skjær i skiver dagen etter. (ikke samme kveld du har stekt dem, da blir de gjerne knusktørre) Noen ringer rødløk og ett salatblad + majones/remulade/dressing/whatever, og du har et knall smørbrød. Liker du tomat så bruker du det også. Filetene du ikke bruker, slenger du i frysern til senere. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Salat, majones og røkelaks/ørret. Kryddersalami,salat, løkringer, majones og sylteagurk. Mine favoritter. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har er lazymanns smørbrød: en skive brød, sleng på ost -> inn i mikrobølgeovn @ 700 grader i 2 minutter, ta ut, strø piffikrydder over, voila! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 SynSwitch: 700 watt er ikke detr samme som 700 grader Lenke til kommentar
viguz Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) stek no bacon, kutt 3 skiver brød, smør de med smør og leverpostei, sleng på bacon, pepperskinke, salami, salat, agurk, grillkrydder og en skive med ost. 2 min i microen. MMMMMM Alt skal smellas oppå hverandre forresten Endret 19. mars 2008 av viguz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå