Gå til innhold

Tips til gode frokost smørbrød

Anbefalte innlegg

Er matlei for øyeblikket, så det er tungt å spise frokost. Til alt hell har Statoil noen gode frokost pakker som berger meg, men det blir litt dyrt i lengden...

Noen gode forslag til frokost skiver i samme stil som frokost pakken hos Statoil som jeg kan lage hjemme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan Statoil sine frokost-smørbrød er, men her har du oppskrift på breakfast sandwich:

Rist to skiver brød, stek et egg, legg dette på brødet, og ta litt ost oppå. Cheddar-ost er veldig godt. Ta på krydder etter eget ønske. I stedet for brød kan man bruke english muffins.

Lenke til kommentar

Kjøp en økonomipakke kyllingfilet, stek noen kvelden i forveien, og skjær i skiver dagen etter. (ikke samme kveld du har stekt dem, da blir de gjerne knusktørre) Noen ringer rødløk og ett salatblad + majones/remulade/dressing/whatever, og du har et knall smørbrød. Liker du tomat så bruker du det også.

Filetene du ikke bruker, slenger du i frysern til senere.

Lenke til kommentar

stek no bacon, kutt 3 skiver brød, smør de med smør og leverpostei, sleng på bacon, pepperskinke, salami, salat, agurk, grillkrydder og en skive med ost. 2 min i microen. MMMMMM

Alt skal smellas oppå hverandre forresten

Endret av viguz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...