theportable Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Hei! Vurderer nå å kjøpe en bærbar PC med HDMI utgang, og koble den til min Toshiba REGZA 32WL66Z. Men jeg må spørre om noe: TV-en støtter ikke en oppløsning på 1366 x 768 via VGA (er det det som kalles 1:1 pixelmapping?), og jeg må kjøre en oppløsning på 1280x1024. Dette gjør at jeg ikke får utnyttet hele oppløsningen, samt at bildet ikke går helt ut til sidene. Men hvis jeg derimot kobler via HDMI - kan jeg da få et bilde som vil dekke hele skjermen, eller vil jeg få samme problemet her også siden TV-en ikke har 1:1 pixelmapping? Skjermkortet på den nye PC-en min støtter 1366x768, så hvis jeg kjører dette - vil jeg da få fullt bilde på min 32" TV via HDMI? Endret 17. mars 2008 av theportable Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Bildet vil helt klart bli bedre via HDMI, det vil nok ikke bli 100% skarpt om tven ikke støtter 1:1, men vil jo bli i rett format og alt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå