Litek89 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Etter at SpaceCowboys ble stengt ned og lå med brukket rygg fikk en ny utvikler rettighetene og startet ting om igjen. Spillet har vært gjennom en lukket beta fase og har blitt mye mer gjennomført og virker som den nye utvikleren satser mer på dette spillet enn den forrige som helt tydelig fløt litt på suksessen FLYFF. Og hadde litt for mange baller i luften på en gang etter min mening. Idag heter spillet Air Rivals Anbefales på det sterkeste av en som selv ga spillet opp for en stund siden. Jeg heter Litek i spillet og er helt i starten. Flyr for nasjonen: ANI Håper virkelig noen norske kan komme inn så kan vi leke litt vikinger Spillet er gratis og baserer seg på inntekter fra en "gadgets shop" der du kan kjøpe litt forskjellige artige ting. For meg er slik uaktuelt, men er nok at noen gjør det. EDIT: Hvis folk sier her inne hva gamenicket dems er så skal jeg ramse navene opp i en liste her. Endret 17. mars 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Aldri hørt om den her engang, men skal prøves. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Såg jo faktisk ganske moro ut. Laster ned klienten nå, så får eg se om dette blir noe eg forsetter med, håper i alle fall det! Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg hadde selv problemer med klienten fra siden dems. Men den som var på bittorrent funket bra, så det er kanskje et tips for andre hvis det ikke funker. Bare å legge til som friend så preikes vi der =) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nei, hva er det jeg ser? Er det virkelig påskekosen som titter innom maskinen min?! Og jeg som trodde at jeg kom til å råtne her hjemme i ferien! Nå har jeg ihvertfall kanskje noe å gjøre på! Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Det er ganske så viktig å komme seg inn i en brigade og ha venner. Gir deg en % vis øking i antall XP for hver venn du har(0,25 %) og dermed lettere å levle. Det du unngår er å gjøre grindemissions imellom vanlige! Endret 17. mars 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Når de faktisk har greid å skrive "Mssive" istede for "Massive" så ja, da begynner jeg å lure litt.. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Haha, det er fanen meg flause altså! At noen ikke har sett det er jo latterlig. Men spillet er bra =) Lenke til kommentar
Jext Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Enda et latterlig asiatisk spill med forferdelig engelsk og kjedelig gameplay. Jaja, var vel verdt forsøket. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Er faktisk et tysk selskap som står for utviklingen nå. Men de som utviklet motoren er asiatisk. Du kom vell ikke langt tenker jeg ^^ Men, men smaken er som baken Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kan ikke folk gi opp ingame namnene sine her da, så har vi ihvertfall en sjangse til å levle noenlunde fortere. Maskinen min er litt mongis, så jeg har prøvd å starte installasjonsfilen i 10 min nå... prøver restart tenker jeg, så får jeg se. Slenger inn namnet mitt her snart. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Laste ned via bittorrent eller siden dems? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå