Gå til innhold

SCO/FlySis er blitt gjenopplivet!

Anbefalte innlegg

Etter at SpaceCowboys ble stengt ned og lå med brukket rygg fikk en ny utvikler rettighetene og startet ting om igjen. Spillet har vært gjennom en lukket beta fase og har blitt mye mer gjennomført og virker som den nye utvikleren satser mer på dette spillet enn den forrige som helt tydelig fløt litt på suksessen FLYFF. Og hadde litt for mange baller i luften på en gang etter min mening.

Idag heter spillet Air Rivals

Anbefales på det sterkeste av en som selv ga spillet opp for en stund siden. Jeg heter Litek i spillet og er helt i starten. Flyr for nasjonen: ANI

Håper virkelig noen norske kan komme inn så kan vi leke litt vikinger :w00t:

Spillet er gratis og baserer seg på inntekter fra en "gadgets shop" der du kan kjøpe litt forskjellige artige ting. For meg er slik uaktuelt, men er nok at noen gjør det.

gu_img01.jpg

EDIT: Hvis folk sier her inne hva gamenicket dems er så skal jeg ramse navene opp i en liste her.

Endret av Litek89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Såg jo faktisk ganske moro ut. Laster ned klienten nå, så får eg se om dette blir noe eg forsetter med, håper i alle fall det!

Lenke til kommentar

Det er ganske så viktig å komme seg inn i en brigade og ha venner. Gir deg en % vis øking i antall XP for hver venn du har(0,25 %) og dermed lettere å levle. Det du unngår er å gjøre grindemissions imellom vanlige!

Endret av Litek89
Lenke til kommentar

Kan ikke folk gi opp ingame namnene sine her da, så har vi ihvertfall en sjangse til å levle noenlunde fortere.

Maskinen min er litt mongis, så jeg har prøvd å starte installasjonsfilen i 10 min nå... prøver restart tenker jeg, så får jeg se.

Slenger inn namnet mitt her snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...