morpheos Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Som relativt ny eier av en '360, og som stor fan av flysimulatorer på PC, lurer jeg på hva som finnes av simulatorer til min kjære nye venn? Jeg har hørt at valgmulightene er forholdsvis få, og jeg skjønner at ting som FSX neppe kommer til konsoll på grunn av begrensede kontroller etc (med mindre man kobler til et tastatur eller noe), men finnes det noe som er litt mer avansert enn f.eks. Ace Combat 6? Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tror nok dessverre at det ikke er noe å skryte av på Xbox 360-fronten nei. Du får holde deg til PC-simulatorene Lenke til kommentar
r88 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Over G Fighters er vel det nærmeste jeg har kommet. Noe mer avansert enn Ace Combat, men langt, langt fra noen fullbefaren sim.. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvis ikke du har prøvd Ace Combat 6 så kan jeg trygt anbefale det. Er som nevnt ikke noe flysimulator, men det er sabla gøy for det Nydelig grafikk og de store slagene er bare fantastiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå