AltuZ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei Vet dette bare er en kjølepasta men jeg lurte på om den virkelig er så god som folk på komplett sier? noen som har erfaring med den og om noen vet hvor bra den funker? Fra komplett: "Denne er helt utrolig! Har litt av denne på prosessoren min og med orginal kjøler holder den romtempratur! dvs. er det 25 grader på rommet ligger cpu på 24-26 grader, er det 18 grader på rommet ligger den 17-19 grader! under hard gaming er det meste jeg har vært oppi 35 grader. før jeg brukte denne kom jeg lett opp i 40 grader uten load!" "kjøler kjempe med over 12 grader på min amd 2.3 gh prossesor og er til å annbefale." Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er bare en kjølepasta - den er ikke noe magisk middel, jeg har brukt Freeze på alle nybygg siste par måneder (ganske mange pcer)og byttet fra AS5 til Freeze på mine private maskiner, gjennomsnittlig er den ca 1-2grader bedre enn AS5 - altså ikke noe mirakel, men vel verdt pengene selvsagt. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 ok takker for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå