tomsmart Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Har et MSI KT3 ULTRA2 HK, 512MB DDR2700, ASUS Ti4200, AMD XP2000+, og maskina vil ikke starte. Noen sekunder etter at jeg slår den på kommer det 2 hurtige pip etter hverandre, deretter 8 pip, så et minutt senere kommer det 2 hurtige pip. Har noen peiling på hva det kan være??? Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Etter det jeg trur kan det være rammen som ikke funker, les i hovedkort boka di du. Der står det alt om det med feilmeldinger og "piping"... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 eg hadde sjølv problemer med at maskina ikkje starta....tok ut alle komponenter (ikkje HK såklart), satte det inni igjen og den funka fint som bare det. Lenke til kommentar
tomsmart Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Har lest i boka, står ingenting om feilmeldinger der. Har vært på MSI sine hjemmesider. Fant ingenting der heller.. Snakk om support Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Trur det kan være minnen, skal sjekke i boka mi om det står noe.....??? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Lemp ut RAM'en og se hva som skjer. Resette BIOS er også en god ting. Lenke til kommentar
tomsmart Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Tuter som bare det. Flere forslag? Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har du koblet til dbracket2 greiene som fulgte med hovedkortet. På denne er det lys som viser hvor langt i oppstarten pc'en er kommet. Det står i manualen hvordan du skal tolke lysene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå