Gå til innhold

Synes min frammgang i muskelvekst har stoppa opp

Anbefalte innlegg

huff og huff, snakker du om dårlig argumentasjon. selvfølgelig vet du best... :yes:

når har jeg nevnt "karbo-kur" da? og hvis du ikke skjønner at jo hardere man trener og mer intesivt du trener jo mer skader du muskelfibrene og desto sterkere/større blir du, så orker ikke jeg drive og prøve å overbevise deg om extremt logiske ting...

Beklager, men du faller jo på dine egne argumenter. Ja, selvsagt skal du skade/bryte ned muskelfibrene for å bli sterkere, siden fibrene bygges opp igjen og da litt mer enn det de allerede var. Men for å bygge, hva trenger du da? Hva i kostholdet til trådstarter mener du skal være tilstrekkelig for å bygge opp igjen etter harde styrketreninger?

Gonji: Du må værs så god kalle min argumentasjonen min til deg for lite seriøs, men du begynner altså med å forklare meg kunnskapsnivået mitt utifra en setning du ikke leser skikkelig. Når jeg spør trådstarter om han bruker roing som oppvarming og ikke som selve styrketreningen sin, så hevder jeg vel ikke at roing ikke kan være en styrkeøvelse?

Ellers, takk for en ekstraforklaring til OZ. Er det ikke klart nå at trådstarter trenger "byggestoff" før kreatin, blir det det aldri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...