MoozeBlaster Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 spørsmål 1: På en skale fra 1-10, Hvor sunn er du? spørsmål 2: Hvorfor valgte du det tallet? spørsmål 3: List opp dine tre største svakheter, og dine tre sterkeste sunne punkter i kostholdet ditt spørsmål 4: Hvor viktig for deg er det å være sunn? Og hvorfor? spørsmål 5: Hva trener du, og hvor mye? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 spørsmål 1: På en skale fra 1-10, Hvor sunn er du? - Jeg velger 5. spørsmål 2: Hvorfor valgte du det tallet? - Fordi jeg ikke går inn for å spise verken spesielt sunt eller usunt! spørsmål 3: List opp dine tre største svakheter, og dine tre sterkeste sunne punkter i kostholdet ditt - Jeg er mektig glad i sjokolade - Jeg faller alt for ofte for fristelsen til å kjøpe junk - Jeg har ikke noe fast spisemønster - Jeg greier uten problemer å kontrollere sukkerinntaket mitt - Jeg pleier å spise sunt hver dag - Jeg har stort sett et veldig godt forhold til kostholdet mitt spørsmål 4: Hvor viktig for deg er det å være sunn? Og hvorfor? - Det er ikke spesielt viktig for meg å være grunnleggende sunn. Nå har jeg en ekstremt god forbrenning og legger ikke på meg uansett, så har heller ikke behovet for å passe vekta. Men igjen, jeg er heller ikke usunn ettersom jeg heller ikke føler noe behov for å være det. spørsmål 5: Hva trener du, og hvor mye? - Jeg driver med styrketrening og trener alt fra 3 ganger i uka til 5 ganger, tenker jeg! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 spørsmål 1: På en skale fra 1-10, Hvor sunn er du? Jeg går for åtte! Det går selvsagt en del opp og ned, men spesielt siste uke var jeg en sunn djevel. spørsmål 2: Hvorfor valgte du det tallet? Driver primert å prøve å få i meg minst mulig tilsetningsstoffer og unaturlig dritt, samtidig som jeg prøver å spise minste mulig ting tilsatt sukker. Spiser også minst fem grønnsaker om dagen, og pleier å drikke 3liter vann. Har også ett rimelig variert kosthold, blir litt mye potet og egg, men ellers er det veldig bra. spørsmål 3: List opp dine tre største svakheter, og dine tre sterkeste sunne punkter i kostholdet ditt - Litt for mye ute på bbyne (les alkohol) - Spiser litt for lite variert og litt for lite grønnsaker - Spiser ikke regelmessig nok - Spiser fem (+) om dagen - Spiser lite "dritt" (e-stoffer, kunstige erstatninger for ting og tang), «jo kortere vei det er ifra kua jo bedre!» - Prøver å få i meg en skikkelig kilde proteiner og karboer, pluss litt fett ved hvert måltid spørsmål 4: Hvor viktig for deg er det å være sunn? Og hvorfor? Driver å fikser litt smått på livet mitt, og da er det å være sunn en del av det. Får samtidig kviser på dagen på flekken om jeg spiser sjokolade, og litt av potetgull. Første gangen jeg kan huske at jeg ikke har hatt en eneste kvise i løpet av en uke på, tja, 2-3 år! Samtidig blir man jo hva man spiser, og ett godt kosthold hjelper på form og utseende, samt livsenergi! spørsmål 5: Hva trener du, og hvor mye? Trener styrke 3 ganger i uka, trener litt kondis i tillegg, blir mer av det nå ut mot sommeren. I tilleg blir det noen få turer på brett eller slalom, og noen få ganger på ski i løpet av en vinter. Lenke til kommentar
fulltimefriend Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 spørsmål 1: På en skale fra 1-10, Hvor sunn er du? Svar; 4 spørsmål 2: Hvorfor valgte du det tallet? Fordi jeg føler meg egentlig mer usunn enn sunn . Er dårlig til å holde meg vekke fra fristelser. .. spørsmål 3: List opp dine tre største svakheter, og dine tre sterkeste sunne punkter i kostholdet ditt - Spiser junk food - Småspiser veldig mye. - dårlig til å holde mg unna godteri i ukedagene. bra; - Spiser en del frukt - Spiser salat hver dag - Drikker mye vann spørsmål 4: Hvor viktig for deg er det å være sunn? Og hvorfor? For meg er det egentlig ikke så viktig å være sunn for den alderen jeg er i, men jeg prøver. men må defintivt skjerpe meg.! spørsmål 5: Hva trener du, og hvor mye? Jeg danser freestyle discojazz, det er styrke dans. Så man trener hele kroppen. Hvor mye jeg trener kommer helt ann på hvordan jeg ligger an med skolen osv. Det er alt fra 3-6 dager i uken. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 På en skale fra 1-10, Hvor sunn er du? Ville sagt 7 Hvorfor valgte du det tallet? Jag valge 7 pga. jeg spiser stort sett sundt, men innimellom så blir fristelsene for store, spesielt nå i påska og til juletider. (Jeg elsker marsipan). List opp dine tre største svakheter, og dine tre sterkeste sunne punkter i kostholdet ditt Svakheter: -Blir lett fristet -Når jeg først spiser godis, så kan jeg spise en del. -Kan gå lenge sulten uten at jeg får ordna meg noe mat. Mine sterke sider: -Holder meg unna junk food -Drikker ikke brus -Velger sunn mat foran usunn (bryr meg ikke om det usunne er bedre). Hvor viktig for deg er det å være sunn? Og hvorfor? Den viktigse grunnen for meg å være sunn er å holde kroppen i god form. Jeg vil gjerne se resultater av styrketreningen. Hva trener du, og hvor mye? Jeg trener styker 3 ganger i uka. Utenom det så spiller jeg fotball og tennis, så jeg er i aktivitet hver dag. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 På en skale fra 1-10, Hvor sunn er du? Vil tippe en 6,5 Hvorfor valgte du det tallet? Jeg tror det stemmer. Jeg vil ikke påstå jeg er direkte usunn, faktisk nokså sunn, men det usunne forbruket mitt ødelegger veldig! List opp dine tre største svakheter, og dine tre sterkeste sunne punkter i kostholdet ditt - Coca Cola - Melkesjokolade - Pottis m/ dip (Holiday) + Drikker masse vann hver dag + Sunt kosthold generelt + Frukt og grønt i hverdagen Hvor viktig for deg er det å være sunn? Og hvorfor? Igrunn ikke så veldig. Jeg kunne godt vært usunn hvis det ikke hadde vært fordi jeg får en feit mage og nedsatt livskvalitet. Hva trener du, og hvor mye? Prøver 3 ganger i uken, kondis og styrke Whew, jeg er nok ikke den værste her inne, men må skjerpe meg mtp colaforbruket mitt. Så lenge jeg klarer å kutte ut colaen, så er det meste gjort Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 spørsmål 1: På en skale fra 1-10, Hvor sunn er du? Jeg må vel svare 5. (Er jente) spørsmål 2: Hvorfor valgte du det tallet? Jeg prøver å være sunn, men får det ofte ikke til. spørsmål 3: List opp dine tre største svakheter, og dine tre sterkeste sunne punkter i kostholdet ditt - Elsker sjokolade - Er svak for fristelser - Småspiser mye + Drikker ikke brus + Drikker mye vann + Spiser ganske mye frukt (ser ikke på det som så veldig positivt) spørsmål 4: Hvor viktig for deg er det å være sunn? Og hvorfor? Jeg tenker på å være sunn hele tiden! Men ikke hovedsakelig sunn, er mest redd for å legge på meg. Jeg prøver stadg å slutte med godterier, men det går aldri! spørsmål 5: Hva trener du, og hvor mye? Trener ca. 3 ganger i uka. styrke og kondisjon. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 spørsmål 1: På en skale fra 1-10, Hvor sunn er du? Vil vel tro jeg er en 4+ (kanskje) spørsmål 2: Hvorfor valgte du det tallet? Fordi jeg tror ihvertfall at jeg er sånn halveis sunn spørsmål 3: List opp dine tre største svakheter, og dine tre sterkeste sunne punkter i kostholdet ditt Mine svake sider -Spiser mye ensformig.. -Junkfood er elsk. -Festing, som fører til alkohol og junkfood,( igjen ) Mine sterke side -Spiser nesten ikke godter. -Drikker nesten ikke brus -Drikker mye vann. spørsmål 4: Hvor viktig for deg er det å være sunn? Og hvorfor? Er egnetlig ikke så viktig, men tenker jo litt siden det gir en bedre fremgang på treningen.. spørsmål 5: Hva trener du, og hvor mye? Trener en 3 split stryke, og cardio på si, mer cardio når jeg er på deff da... Lenke til kommentar
Teh) Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 spørsmål 1: På en skale fra 1-10, Hvor sunn er du? 9 spørsmål 2: Hvorfor valgte du det tallet? Spiser 7-8 ganger om dagen, får i meg akkurat nok proteiner og karbohydrater for min vekt, og drikker minst 3 liter vann om dagen. spørsmål 3: List opp dine tre største svakheter, og dine tre sterkeste sunne punkter i kostholdet ditt Mine svake sider -Elsker sjokolade. -Glad i fest = alkohol. -Spiser hva jeg vil i helgene (selvom jeg holder meg ganske sunn da også) Mine sterke side -Drikker ikke brus/godteri -Er rutinert -Drikker mye vann. spørsmål 4: Hvor viktig for deg er det å være sunn? Og hvorfor? Er veldig viktig for å få maksimalt ut av trening. spørsmål 5: Hva trener du, og hvor mye? Trener 4 dager styrke i uka. Bryst, rygg, skuldre, biceps/triceps. + en cardiotrening i uka / bein på treningsenter også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) spørsmål 1: På en skale fra 1-10, Hvor sunn er du? 3 spørsmål 2: Hvorfor valgte du det tallet? Jeg er halveis sunn i hverdagene, mens fredag, lørdag og søndag går rett ut. spørsmål 3: List opp dine tre største svakheter, og dine tre sterkeste sunne punkter i kostholdet ditt Mine svake sider -Sjokolade<3 -Junkfood<3 -Festing<3 (Aldri fest uten kebab, burger og masse dritt) Mine sterke side -Spiser litt salat -Spiser litt frukt -Prøver å få meg i meg masse proteiner spørsmål 4: Hvor viktig for deg er det å være sunn? Og hvorfor? Egentlig ikke viktig, men skal nok skjerpe meg når jeg skal prøve å bygge litt spørsmål 5: Hva trener du, og hvor mye? Trener styrke 4 ganger i uken, Cardio 4 ganger i uken ( Morgencardio) Endret 26. mars 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Hehe skal mye til før jeg gir meg selv 9 i alle fall. Det er nest høyest. Ærlighet varer lengst. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 spørsmål 1: På en skale fra 1-10, Hvor sunn er du? 8 spørsmål 2: Hvorfor valgte du det tallet? Fordi jeg prøver å holde et meget sunt kosthold, men skeier ofte ut i helger og ferier. spørsmål 3: List opp dine tre største svakheter, og dine tre sterkeste sunne punkter i kostholdet ditt Svakt: Alt for mye popcorn og potetgull Kebab Sjokolade Sterkt: Litervis med vann, jus og melk om dagen Spiser sunn og næringsrik mat til så godt som alle måltider Spiser lite godteri og drikker ikke brus spørsmål 4: Hvor viktig for deg er det å være sunn? Og hvorfor? Fordi jeg sitter stille hele dagen, og hvis jeg ikke spiser sunt kommer jeg til å bli rund spørsmål 5: Hva trener du, og hvor mye? Trener så godt som aldri. Kanskje noen ganger i året. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 spørsmål 1: På en skale fra 1-10, Hvor sunn er du? Jeg velger å sette meg selv på en 7. spørsmål 2: Hvorfor valgte du det tallet? Fordi selv om jeg ser på meg selv som en veldig sunn person, så er det fremdeles muligheter til å gjøre store forandringer og forbedringer for å bli enda sunnere. spørsmål 3: List opp dine tre største svakheter, og dine tre sterkeste sunne punkter i kostholdet ditt Svakheter: - Frossen Pizza. Enkelt og greit etter en hard treningsøkt. Men ikke så sunt - Pepsi Max - For store porsjoner. Jeg spiser rent og sunt søndag-fredag, men litt for mye. Styrker: - Spiser stort sett "søppelmat" kun på lørdager - Trener relativt mye og med bra motivasjon - Tar aldri alkohol, røyk eller andre dop og rusmidler spørsmål 4: Hvor viktig for deg er det å være sunn? Og hvorfor? Svært viktig! Kroppen yter bedre da. Og alt føles bedre. Har vært svært slapp og dårlig på dette de siste to åra. Men jeg tilbake nå. har systematisk trappet opp treningen og dietten siden nyttår. spørsmål 5: Hva trener du, og hvor mye? Styrke: 3 ganger i uka Kardio: sprints 3 ganger i uka Kampsport: 4 ganger i uka (2 x boksing, 2 x muay thai) RBSD selvforsvar og akrobatikk kommer eventuelt i tillegg. Men det varierer fra uke til uke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå