*Magnus* Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 hvis EA får tak i de. så begynner jeg og laste ned alle pirat programmene jeg finner Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Først Bioware, nå Take-Two. Hvor skal dette ende! Hvis de begynner å rote til Gta serien så tror jeg det klikker for meg, for gta spillene er mine absolutt favorittspill ved siden av Mass effect. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jævla EA ass! Hva faen er det de prøver å oppnå ved å kjøpe opp selskap etter selskap? Det er faktisk BARE penger de bryr seg om eller? Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvis EA støtter Rockstar med enorme budsjetter, men ikke legger seg opp i spillutviklingen/designet, så burde jo alt bli bra Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nei, men du kan banne på at de legger seg opp i utgivelsesdatoer. Istedenfor å gi ut GTA-spill hvert år istedenfor hvert andre. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Om EA bare legger seg opp i GTA-serien, så tror jeg ikke det er så farlig. Der har det jo ikke kommet et bra spill siden eneren. Mye verre om de skal begynne å blande seg opp i Mafia 2 (om det blir like bra som eneren, som gruser alle GTA-spillene hver dag), og skrekk og gru, alle Firaxis-spillene. Sid Meier's Civilization, utgitt av EA... det høres ikke spesielt bra ut. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Dersom Rockstar gutane hadde slutta, og starta for seg sjølv, hadde nok investorar stått i kø for å hjelpe dei. hvis EA får tak i de. så begynner jeg og laste ned alle pirat programmene jeg finner jau, det løyser mykje... Not so much. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er jo også en mulighet at de bare lar GTA titlene ligge, lar Rockstar lage GTA titlene som før, og at de bare gir de ny økonomisk støtte. Her lever du opp til signaturen din. Klart det kan bli enkelte mindre endringer av administrativ karakter, men dette treng ikkje nødvendigvis å påvirke produkta. Nei, men du kan banne på at de legger seg opp i utgivelsesdatoer. Istedenfor å gi ut GTA-spill hvert år istedenfor hvert andre. Ja, vi ser jo korleis EA tenkjer med spel som Spore, som blir gitt ut utan tid til å finpusse. For ikkje å snakke om kor lite nytenking det er rom for. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg ser dere blir litt grinete dersom EA kjøper T2 før release på GTAIV, men hvilke skade vil dette gjøre? Det er vel ganske usannsynlig at de kan fucke opp spillet på noen som slags måte? Kan tenke meg spillet er ferdig (så godt som hvertfall), og det begynnes å printe ut cover, brenne ut plater og distrubisjon. Noe jeg har oversett? EA burde såklart ikke fått lov til å kjøpe, for det er et shitty selskap Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Håper EA er smarte nok til å ikke RØRE GTA engang. Men hvis de gjør det selv etter GTA IV har kommet ut, kommer de til å ødelegge spillet med oppdateringer. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er jo også en mulighet at de bare lar GTA titlene ligge, lar Rockstar lage GTA titlene som før, og at de bare gir de ny økonomisk støtte. Det er lov å håpe på det. At EA vil ha en bit av kaka og lar mye av T2 fortsette som før. Men tviler egentlig på det. Og det jeg frykter mest(i likhet med de fleste andre) er at det vil nå komme T2 titler mye kjappere enn før. Og dermed nedsatt kvalitet.. Men jeg skjønner ikke helt at EA får lov til å drive på slik de gjør. Det er jo tydelig hva som er utgangspunktet til sjefene i EA. Nemlig en våt drøm om at alle verdens spill har en EA logo på coveret.. Det blir jo snart ikke ordentlig konkurranse igjen om de får lov til å fortsette slik. Eller skal vi kjøpe spill fra kun 2 store utgivere i framtiden? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 – Trekkplasteret her er det samme som vi setter pris på hos våre egne studioer: fantastiske utviklere og gode, originale prosjekter. Aha..Ahahaha. HahahahahahahahahahaHAHAHAHAHA. . Det er dessverre den dårligste løgnen jeg har hørt på lenge. :/ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er klart at EA ønskjer å få eit oppkjøp før GTA IV er gitt ut. Aksjekursen vil garantert stige etter at spelet er ute, og dette er penger EA heller vil ha i eiga lomme. Nei, men du kan banne på at de legger seg opp i utgivelsesdatoer. Istedenfor å gi ut GTA-spill hvert år istedenfor hvert andre. Når det gjeld utgjevingsfrekvensen er det gitt ut 15 utgåver av GTA i perioda 1997-2006. Så då går eg ut frå at du meiner det er ei forbetring om EA tek over. http://www.mobygames.com/game-group/grand-theft-auto-series Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det store spørsmålet er vel hvem som sitter med aksjemajoriteten? Noen som vet? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vi må jo også huske at EA er utgiveren til Valve nå, og sålenge selskapet som går inn under EA klarer å prate for seg og stå på sitt og ikke gi etter, så skal vi forhåpentligvis få en avtale mellom EA og T2 som EA og Valve fikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det store spørsmålet er vel hvem som sitter med aksjemajoriteten? Noen som vet? er ikke dette snakk om et oppkjøp? da sier vell det seg selv... skjønner ikke hva dere har så mye imot EA, de gir ut og lager mange bra spill. og har penger til å få til ting... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Oppkjøpet har vel Take Two avslått helt og holdent så i værste fall får EA en plass i styret til Take Two men ikke noe majoritet. Så fremst EA bare blir sittende med en minoritet i styret er det ikke det aller værste. De sitter i Ubisoft (med rundt 20%) så det blir vel noen lunde det samme her. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvordan vil dette påvirke de som lager spillene? Så vidt jeg forstår så er T2 en utgiver, men hva vil skje med f.eks Bethesda? kommer det Oblivion 2, 3, 4, 5, 6, 7 hvis EA tar over T2? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja, vi ser jo korleis EA tenkjer med spel som Spore, som blir gitt ut utan tid til å finpusse. For ikkje å snakke om kor lite nytenking det er rom for. Om du har fulgt med i timen hadde du fått med deg at Will Wright, skaperen av Spore, har sagt at spillet egentlig var ferdig september 2007. Et år til å finpusse teller tydeligvis ikke om det er EA som tillater det? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Om du har fulgt med i timen hadde du fått med deg at Will Wright, skaperen av Spore, har sagt at spillet egentlig var ferdig september 2007. Et år til å finpusse teller tydeligvis ikke om det er EA som tillater det? Det var poenget mitt ja. A+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg