Bear^ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er nå i en liten fase av opprydning bak en rimelig fullpakket TV og trenger i den anledningen 2 forskjellige ting. 1. Har 3 enheter som bruker den gamle Coax, antenne, kabelen. Men som forventet har jeg bare en coax inngang på TVen min. Finnes der noen forgrener eller felle for å gjøre 1 slik inngang til 3 eller flere slik at jeg slipper å koble mellom SNES og Sega konsollen hele tiden eller tilbake til vanlig TV når det trenges? 2. Har og over tid behov for flere scart innganger på TVen, har 2 nå men regner med det trenges flere ettersom tiden går (er frelst på gamle enheter). Finnes det noen scart feller som gjør at man får flere scart innganger utav 1 eller 2 innganger? På forhånd takk for at dere hjelper en konsolloman Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er nå i en liten fase av opprydning bak en rimelig fullpakket TV og trenger i den anledningen 2 forskjellige ting. 1. Har 3 enheter som bruker den gamle Coax, antenne, kabelen. Men som forventet har jeg bare en coax inngang på TVen min. Finnes der noen forgrener eller felle for å gjøre 1 slik inngang til 3 eller flere slik at jeg slipper å koble mellom SNES og Sega konsollen hele tiden eller tilbake til vanlig TV når det trenges? 2. Har og over tid behov for flere scart innganger på TVen, har 2 nå men regner med det trenges flere ettersom tiden går (er frelst på gamle enheter). Finnes det noen scart feller som gjør at man får flere scart innganger utav 1 eller 2 innganger? På forhånd takk for at dere hjelper en konsolloman 1. slike? 2. Finnes vel switche bokser.... Kjapt søk på google ga meg disse Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Forgrenere til slik coax er en ting, men det blir for lite med bare 2 ettersom jeg har 3 enheter som skal inn på 1 plugg. Men switch boksen var rimelig nyttig link til, har faktisk ikke funnet det selv etter noen søk, var vel feil bruk av søkeord Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Slike switchbokser til scart får man på f.eks clas ohlson, jeg har en slik derfra ettersom jeg også har endel gamle konsoller etterhvert Fungerer strålende. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Forgrenere til slik coax er en ting, men det blir for lite med bare 2 ettersom jeg har 3 enheter som skal inn på 1 plugg. Men switch boksen var rimelig nyttig link til, har faktisk ikke funnet det selv etter noen søk, var vel feil bruk av søkeord Har ikke peiling på det gitt. Foreslår at du tar en tlf til en av de få tv-reperatør firmaene som er igjen, de har faen meg peiling på alt mulig. Finner du rett fyr, så _lager_ han en slik for deg om det ikke finnes også. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Du bør også merke deg at hver forgrening du gjør bidrar til mere støy og dårligere bilde til tv'n din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå