Gå til innhold

Hvordan få Norsk språk på SE P1


Anbefalte innlegg

Hei lurer på om hvordan man får Norsk språk på SE P1 jeg , har lagt inn PC Suite og gått inn på laste ned språk der ,men det som er at når jeg skal gå inn på den så står det at du kan ikke bruke denne funksjonen i den modusen mobilen er i nå. ( bare de oransje feltene jeg får brukt), Noen som kan dette`?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
fikk det til nå men når jeg skal finne de språk filene så finner han dem ikke, men det er jo en filtypen som skal være. noen som vet noe om det her?

Du er veldig knapp på hva du har gjort, og med fare for at du allerede har gjort det:

 

Du må sjekke programvareversjon på din P1. På SEs hjemmeside står det hvordan du gjør det. Du laster ned den tilsvarende språkfila. Den legger du på det området som er angitt på SEs hjemmeside. Deretter pakker du ut fila og får en haug med filer som har språknavn og .sis som etternavn. Én av disse er det du skal laste til telefonen.

 

Har ikke P1, men har gjort samme med W950 og M600. Regner med at det er samme prosedyre.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat fått min P1 i hus (to timer siden)

 

Last ned språkpakken fra SE og _pakk den opp_ Den kommer nemlig som en zip fil. Når det er gjort så skal du finne finne korrekt språkpakke via SE programvaren som fulgte med.

 

Knall telefon forresten :grin:

 

google maps, ebuddy og salling clicker er forresten programmer du bør skaffe deg. Selvsagt også opera mini/mobile.

Lenke til kommentar

du finner eventueller oppdateringer på siden til P1i. De må installeres med programvaren som fulgte med telefonen, altså den kan ikke lastes ned via mobilen.

 

Man kan heller ikke laste ned GPS. GPS er en fysisk boks som enten fulgte med din telefon, eller så må du kjøpe den. GPS er altså ikke programvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...