DionysosDale Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har ein Sony STR-DA1200ES forsterker med 2 HDMI innganger. Har koblet ein RiksTV boks og ein Playstation3 på disse HDMI inngangene. Problemet er at lyden "går igjennom" forsterkeren og ut på TV'en. Får ikkje lyd i høytalerene på forsterkeren, men på TV-høytalerene. Dette gjelder både Playstation3 og RikstTV boksen. Har eg noe feil med konfigurasjonen på forsterkeren, eller skal det være slik? Mvh René Lenke til kommentar
JanSony Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Hei Har det samme problemet her. Hva ble løsningen? Lenke til kommentar
JanSony Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 DionysosDale skrev (På 17.3.2008 den 11.14): Har ein Sony STR-DA1200ES forsterker med 2 HDMI innganger. Har koblet ein RiksTV boks og ein Playstation3 på disse HDMI inngangene. Problemet er at lyden "går igjennom" forsterkeren og ut på TV'en. Får ikkje lyd i høytalerene på forsterkeren, men på TV-høytalerene. Dette gjelder både Playstation3 og RikstTV boksen. Har eg noe feil med konfigurasjonen på forsterkeren, eller skal det være slik? Mvh René Har du fått noe svar? Jeg har også det samme problemet? Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Hvilken inngang trykker du på når du vil se og høre på TV ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå