snik1 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei! Hvilken spill annet enn army of two funker rumble på? jeg kjøpte meg fifa08(uten) resistance(uten)dette fordi det er gammelT? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 http://kotaku.com/gaming/tgs07/the-list-of...ck-3-301734.php Google "ps3 games supporting dual shock". Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Den listen er gammel, og ikke helt til å stole på. De har en mer oppdatert liste på Wikipedia, men denne inneholder også feil: http://en.wikipedia.org/wiki/DualShock Rainbow Six: Vegas støtter f.eks. ikke rumble selv om det står på listene. Ikke har det kommet noen patch som tilbyr det heller, og nå som Vegas 2 kommer er det heller tvilsomt at en slik patch noensinne vil komme. Så vidt jeg vet har det ikke kommet en eneste patch til Vegas siden det kom ut faktisk, selv om spillet er ganske gammelt nå. Tror derfor det beste vil være å liste opp spill man VET støtter rumble i sin nåværende form, siden man ikke kan stole på at det kommer støtte i form av patcher uavhengig av hva utvilerne lover. Blant mine egne spill kan jeg tipse om disse: Motorstorm (via oppdatering) Ratchet & Clank: Tools of Destruction Unreal Tournament 3 edit: skrivefeil Endret 17. mars 2008 av Juke Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Den listen er gammel, og ikke helt til å stole på. De har en mer oppdatert liste på Wikipedia, men denne inneholder også feil: http://en.wikipedia.org/wiki/DualShock Rainbow Six: Vegas støtter f.eks. ikke rumble selv om det står på listene. Ikke har det kommet noen patch som tilbyr det heller, og nå som Vegas 2 kommer er det heller tvilsomt at en slik patch noensinne vil komme. Så vidt jeg vet har det ikke kommet en eneste patch til Vegas siden det kom ut faktisk, selv om spillet er ganske gammelt nå. Tror derfor det beste vil være å liste opp spill man VET støtter rumble i sin nåværende form, siden man ikke kan stole på at det kommer støtte i form av patcher uavhengig av hva utvilerne lover. Blant mine egne spill kan jeg tipse om disse: Motorstorm (via oppdatering) Ratchet & Clank: Tools of Destruction Unreal Tournament 3 edit: skrivefeil takker:) Lenke til kommentar
Raoul Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Burnout Paradise. Uncharted: Drake's Fortune. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei! Hvilken spill annet enn army of two funker rumble på? jeg kjøpte meg fifa08(uten) resistance(uten)dette fordi det er gammelT? resistance fungerer med dualshock via patch/oppdatering jo! og etter at jeg ikke spilte det i et par måneder, har dualshock 3 nå fått meg til å spille det hele tiden online! utrolig digg med rumble i resistance, fikk bare mer liv i spillet! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er ristinga det eneste 'fantastiske' med Dual Shock 3? Så det blir som en slags trådløs dual shock 2? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 vel, det føles mye "ektere" enn sixaxis, som jeg føler jeg kan knekke i to med litt kraft.. DS3 veier også litt mer og bare gir deg en bedre spillopplevelse spør du meg (seff med risting som en stor del av det) Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Hei! Hvilken spill annet enn army of two funker rumble på? jeg kjøpte meg fifa08(uten) resistance(uten)dette fordi det er gammelT? resistance fungerer med dualshock via patch/oppdatering jo! og etter at jeg ikke spilte det i et par måneder, har dualshock 3 nå fått meg til å spille det hele tiden online! utrolig digg med rumble i resistance, fikk bare mer liv i spillet! takk for svar:) hvor kan jeg laste ned patches til resistance da? for det hadde jaggu meg gjort det livligere! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Bare å koble PS3-en på nett og så tror jeg du må trykke på online-spilling så skal resten skje av seg selv. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Bare å koble PS3-en på nett og så tror jeg du må trykke på online-spilling så skal resten skje av seg selv. jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå