Kenny Bones Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei, jeg lurer på om man i hele tatt har returrett på varer kjøpt på Coop Obs? Kjøpte en TV derfa som det kanskje ikke er mulig å få slått av Backlight Dimming på. Noe som her helt idiotisk siden det ikke er godt for noe. Derfor lurer jeg på om man i hele tatt har noen rett til å bytte? Det er jo ikke noe galt med TVen, men akkurat dette ønsker jeg jo selvfølgelig ikke. Kjøpte den sist Torsdag nå den 13. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ängrerett er det ikke (bare nettbutikker og nettbutikker med fysiske utsalgssteder). Bytterett er det gjerne hos større butikkjeder, alt fra 14 til 30 dager. Dette "skal" stå på kvitteringen til varen din. Dette står nå på hjemmesiden dies, så regner med den er relativt oppdatert: Bytterett innen 30 dager Hos Coop Elektro får du 30 dagers bytterett. Dette gjelder ikke data, mobiltelefon, programvare og produkter for personlig pleie. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Ok, mener han karen som solgte meg TVen sa at det ikke var sånn 30 dagers sånn som Elkjøp har. Men kanskje dette går under noe annet da? Høres veldig rart ut dersom det ikke skal være mulig å bytte en vare synes jeg Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Sett på kvitteringen til tven? Uansett, står det på nettsiden så gjelder det sannsynligvis hele coop systemet på elektronikkfronten da det ikke er formulert så bra at kunden kan med 100% sikkerhet si om det gjelder rene coop obs elektroforettninger eller om det gjelder elektro hos coop. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Står ingenting om det på kvitteringen ser jeg. Kun datoen som jeg kjøpte den på. Men får stikke innom og høre hva som kan gjøres. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Begynner han å krangle,så henvis til hjemmesiden og hvis han sier det ikke gjelder den coop butikken, nevn det med dårlig formulering og be om å snakke med en høyere oppe i hiarkiet, nevnt dette for han, så er jeg 99% sikker på at dette går greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå