Gef Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 NFS HP2 er et ganske bra bilspill...F1 også... Lenke til kommentar
mbst Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 www.liveforspeed.com -- Meget bra! Ellers så er jeg enig i at NFS Porsche Unleashed er mye bedre enn NFS HP2. Men Live for Speed "eier" dem begge! Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Får å få NFS5 til å virke i XP slett Gimme.dll i hovemappa til Need for speed 5..... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 NFS 5: Porsche Unleashed er det beste bilspillet til PC siden Grand Prix Legends. 5 grunner til at NFS5 EIER NFShp2: 1. NFS5 prøver å simulere hvordan en bil oppfører seg i virkeligheten, i motsetning til nfshp2. 2. NFS5 har MYE fetere replay, det ble visst helt glemt i nfshp2 3. Du kan skrense "realistisk" i Nfs5. 4. Mye morsommere campaign i nfs5, starter med den første porschen, slutter med den siste. 5. Mye bedre lydeffekter enn nfshp2. Du må kødde! Jeg gleda meg til nfs5, men ble så skuffa at halvparten kunne vært nok! Det finnes ingen bra bilspill til pc ennå! Men snart kommer ToCa Race driver på pc, og det er konge! Hvertfall på PS2 Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Kjøpte Screamer 4x4 i dag jeg og synes det er et bra spill. Kosta 149. Er ikke så veldig bra grafikk men det er vanlige terengbiler som Toyota Hi-Lux, Jeep Cherokee og Land Rover Defender med flere. Ganske realistisk. Det eneste jeg ikke har fått til er turteleren med tall den er bare med grønt gult og rødt i stede for tall, men da er det bare å sette seg inn i bilen så har du turteller med tall i de fleste bilene. Er bildet på eska av turteller med tall når du ser den utenifra men kan ikke finne den funksjonen inne på spillet. Dette er jo et Offroad spill. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 nfs hp2 er niiice. spess i multi Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 funker fint på xp hos meg, salt lake derimot Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 4x4 evo er ett kult spill lager egne baner og biler til det og legger dem på nett pr i dag er det 1500 baner og 1000 biler å velge i (som er nedlastbart på nett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå