Tomzern Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hei! Bare lurte på om noen kunne anbefale meg et kult bilspill til PC?? Har ratt og sånt...Det eneste jeg mangler er spillet.. :smile: Mvh Tomzern Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hehe.. har spillet men ikke ratt og pedaler jeg.. men pass på at rattet og pedalene er kompatible med OS du kjører.. en venn av meg brente seg på det og fikk ikke bytta uansett, til spm. ditt: Need For Speed Hot Pursuit 2 er et genialt bilspill til pc hvis du har bra nok pc da.... mvh jens Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Hehe har hatt rattet en stund og jeg har en del spill fra før inkludert NFS HP2...Det er ganske kult ja, men lyden er sugen!! Takk for anbefalingen allikevel da..Og tipset Mvh Tomzern Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Rallisport Challenge er et ganske bra spill. PS: Dette spillet er mye mer simulator enn NFS Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Ikke no problem det tomzern glad en njub som meg kan hjelpe folk Lenke til kommentar
Izex Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Collin mcrae 2002, Virtual rally, trophy ettellerannet tror jeg også er bra - For mere "arcade style" så er jo need for speed spillene greie. Det er mye bra raceing spill utenom bilspill også da. Lenke til kommentar
sLoRc Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 sier bare en ting... F1 med forbehold om at du har bra nok pc:p Lenke til kommentar
xpert Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hvis det er ralisme du er ute etter: Grand Prix Legends. Det finnes rett og slett ingen bedre. Live for Speed er også ganske bra (gratis). Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 RalliSport Challenge, Need For Speed: Hot Pursuit 2 og F1 2002 er alle veldig bra bilspill. Men det kommer selvfølgelig ann på hva slags type bil spill du liker. Ellers så kommer vel Colin McRae 3 snart til PC. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 NFS 5: Porsche Unleashed er det beste bilspillet til PC siden Grand Prix Legends. 5 grunner til at NFS5 EIER NFShp2: 1. NFS5 prøver å simulere hvordan en bil oppfører seg i virkeligheten, i motsetning til nfshp2. 2. NFS5 har MYE fetere replay, det ble visst helt glemt i nfshp2 3. Du kan skrense "realistisk" i Nfs5. 4. Mye morsommere campaign i nfs5, starter med den første porschen, slutter med den siste. 5. Mye bedre lydeffekter enn nfshp2. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Stunts Stunts er konge! Er folk helt idiot eller som ikke gir ut spillet på nytt med konge grafikk? Gjerne bruke motoren som trekker NFS5: Porche Unleashed. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hvis det er ralisme du er ute etter: Grand Prix Legends.Det finnes rett og slett ingen bedre. Live for Speed er også ganske bra (gratis). Live for speed? hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hvis det er ralisme du er ute etter: Grand Prix Legends.Det finnes rett og slett ingen bedre. Live for Speed er også ganske bra (gratis). Live for speed? hvor får jeg tak i det? Hva med å prøve www.liveforspeed.com? Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Micro Machines er fremdeles det heftigste bilspillet der ute. Forøvrig er vel denne tråden muligens feilplassert, så en moderator kan sikkert flytte den. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 MS Rallisport Challenge er jo ganske bra Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 er du ute etter et rallyspill så synes jeg at Rallychampionship Xtreme 2002 er bra, ganske realistisk også edit: skriveleif Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Heh, Rollcage Stage II kan du sikkert få for 50,- ett-eller-annet sted. Sinnsvakt morsomt "bil"-spill Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Veit at NFS5 porsche er bra, men jeg er lei av det, og dessuten så funker det ikke på XP...Og ja, jeg har prøvd med kompatibilitet for windows 98, men da hakker det så fært (burde ikke gøre det, men...) Noen som vet om en patch som fikser det så si ifra.... Takk for alle anbefalingene!!! Mvh Tomzern... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå