Gå til innhold

Svart skjerm i Black på 360?

TCi

Anbefalte innlegg

I helgen lastet jeg ned Black via Xbox originals. Spillet fungerte fint fram til et oppdrag der jeg skal ta ut en fabrikk eller noe (tror det er det fjerde oppdraget). Når banen starter, blir skjermen nærmest svart (ironisk ikke sant?), og jeg ser omtrent ikke hva som skjer på skjermen. Men når jeg trykker på Guide-knappen blir bildet lyst igjen. Går tilbake til svart når jeg lukker den.

Er det flere som har hatt dette problemet i Black på 360? Virker for meg at det er bakoverkompatibilliteten som er for dårlig. Men det kan jo være andre grunner også, selv om jeg tviler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har skjedd meg en gang ja, tror jeg bare gikk tilbake til hovedmenyen og så inn i brettet igjen, så fungerte det. En annen bug jeg har vært borte er evig loadeskjerm om man dør midtveis i et brett og bruker checkpoint. Utrolig irrterende med slike bugs, spesielt det du nevner siden man er tvunget til å se gjennom en filmsekvens på starten av hvert brett for hver gang man loader brettet på nytt.

Lenke til kommentar

Ganske frustrerende å måtte vente på den filmsekvensen ja. At de ikke la inn en måte å hoppe over slikt er merkelig.

Har prøvd forskjellige ting for å finne en fiks. Både startet spillet og 360 på nytt. Ingenting ser ut til å hjelpe. Kanskje jeg bare må vente til MS oppdaterer støtten for Xbox-spill. Men det skjer vel ikke akkurat ofte.

Lenke til kommentar

Ja, jeg tror heller ikke det skjer akkurat ofte. Altså min 360 hang seg bare i oppdateringen idet jeg startet Black for første gang, måtte bare slå av strømmen, men spillet fungerte etterpå :p

Hva med å prøve å spille deg til en checkpoint med høy lysstyrke på skjermen, så starte spillet på nytt for å se om det forsvinner?

Forøvrig er jeg veldig imponert hvor godt Black har holdt seg, det har liksom stilen til mange nye FPS og kontrollene sitter enda meget godt, fantastisk artig gameplay med mye action :)

Lenke til kommentar

Får prøve det, men ikke veldig fristende.

Black er langt i fra det beste FPS der ute. Er vel sånn midt på treet. Når det er underholdende, er det meget godt. Men irritasjonene er mange ellers. Kommer nok til å gå gjennom det etter hvert uansett da. Blir nok i andre rekke riktignok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...