SurfingElite Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Skal kjøre ned til Florida i begynnelsen av mai og trenger noen tips. Hvor drar vi? Har lyst å ha en uke der vi slapper av med fine strender og flotte hoteller. Må ha gode shopping muligheter og litt aktiviteter må de være. Orlando blir vel litt for mange turister og Disney fans. Hvordan er Tampa Bay? Noen som har noen fine forslag? SurfingElite. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 South Beach (Miami). Kanskje også Palm Beach? (har ikke væt der selv). Key West anbefales! Lenke til kommentar
Hermanus Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Orlando vil jeg ikke anbefale hvis du er ute etter strandliv. Dit ville jeg bare dratt dersom du er interessert i alle former for fornøyelsesparker. Selv var jeg først i Fort Lauderdale, så i Miami og så Key West. Det er flotte og store strender både i Fort Lauderdale og Miami. Key West er absolutt å anbefale, noe annerledes enn de to andre og ca 3timer (om ikke jeg husker feil) å kjøre fra Miami. Med bil er shoppingmulighetene maaaange. Undersøk outlet´s i området der du skal være. Og om du velger å bo f.eks i Miami er det en drøy 0,5t (husker ikke helt) å kjøre til Fort Lauderdale. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Key West har jeg hørt en del positivt om ja. Har hørt mye bra om Tampa Bay også, noen som har erfaringer? Skal sjekke Key West litt ut nå. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Everglades er vel kanskje noe du bør få med deg...nasjonalpark, aligatorpark, og båttur. Ikke vært i Florida selv, men folk jeg kjenner sier man absolutt bør ta turen til Everglades. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå