Gå til innhold

Hvor finner jeg gode og tøffe møbler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor finner jeg gode og tøffe møbler som passer til pioneer.

Har et 50" plasma og dvd-opptaker fra pioneer, ønsker en møbel dette kan stå på og som står i stil.

ay, hifi er jeg ikke kongen på men det spørs litt hvor du bor...ca oslo så husker jeg å ha ett sort glass bord til lcd\plasma tv og mindre hyller i samme stil, sted som heter living hvis det sier deg noe... gamle "2 brødre"

er noe slikt jeg ser for meg når jeg går til innkjøp av skjerm.

Endret av Mr_Valentine
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hvor finner jeg gode og tøffe møbler som passer til pioneer.

Har et 50" plasma og dvd-opptaker fra pioneer, ønsker en møbel dette kan stå på og som står i stil.

Mye nyttig og grei info her, enten du vil kjøpe ferdige løsninger eller om du velger å bygge den selv :thumbup:

Lenke til kommentar
ay, hifi er jeg ikke kongen på men det spørs litt hvor du bor...ca oslo så husker jeg å ha ett sort glass bord til lcd\plasma tv og mindre hyller i samme stil, sted som heter living hvis det sier deg noe... gamle "2 brødre"

er noe slikt jeg ser for meg når jeg går til innkjøp av skjerm.

Living er en landsdekkende kjede. Webside har dem også: http://www.living.no/.

http://www.bolia.com/no/ er også verdt å sjekke ut.

Et generelt tips er å ikke bare se på det butikken kaller stereomøbler eller tv-benker eller lignende, men på seksjoner/systemer hvor du velger deler og setter sammen etter plass og behov. Særlig om man vil ha noe som ikke bare har plass til tv/stereo men også til CD- og DVD-samlingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...