Abnorm Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har et lite problem med at et program tar alle rettighetene til lyden. Dvs: Når jeg åpner programmet, får jeg ikke hørt andre lyder enn hva dette programmet lager selv. Når jeg lukker programmet, kan jeg igjen høre alle andre lyder. Muligens kan dette være praktisk, men for meg er denne funksjonen kun et problem. Pga: Jeg har en opplæringsvideo til dette programmet jeg gjerne vil se og høre samtidig som jeg bruker programmet. Det blir derfor vanskelig å lære noe av videoen når jeg ikke hører noe. Noen som vet hvordan jeg slår av denne funksjonen, muligens kanskje det må gjøres i programmet. Programmet dette gjelder er: Cubase 4 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har du prøvd å bytte mellom Directsound og Wave? evt. ASIO om lydkortet ditt støtter det? Om jeg ikke tar helt feil så er dette en begrensing i måten Wave-out fungerer i Windows. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Har du prøvd å bytte mellom Directsound og Wave? evt. ASIO om lydkortet ditt støtter det? Om jeg ikke tar helt feil så er dette en begrensing i måten Wave-out fungerer i Windows. Hvor finner jeg Directsound og Wave? Har dette lydkorte: https://www.procom.no/infoShop/isProductDis...p/details/22756 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Innstilligene i Cubase. Det var et noe over-kill "lyd-kort" for noen som må bruke tutorials i Cubase. Anyways, hvis du ser under driver-support står det klart at det støtter ASIO. Last ned nyeste(eneste) driver for det fra RME og velg ASIO i Cubase. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 ASIO i Cubase er allerede valgt: Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Ingen andre forslag? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvorfor skal han velge ASIO? ASIO må jo ha eksklusiv tilgang, noe som blokkerer alt annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå