Kexxy er sexxy! Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Heisann.. Ikke helt sikker på om emnet skal plasseres her da.. men jeg prøver alikevel.. Ja, altså, så har damen fått maur inne på badet sitt.. om vinteren faktisk.. men poenget er om hvordan man skal bli kvitt dem? gift går ikke, pga barn osv.. Tips tas imot med stor takk. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Skadedyrssentralen? De gasser vel ned huset henner for noen dager. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vi har også hatt dette problemet hjemme. Det som funka for oss var å finne ut hvor de kom inn fra, og så da sette "maurfeller" av noe slag, og litt sånn maur-gift-pulver foran der. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg syns de maurene er søte, og de gjør ingen skade. Bestemor får det om vinteren. Da jeg var lita hadde jeg maurfarm på badet :!: Endret 27. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bruk et stoff som heter NIPPON (kjøpes på jernvarebutikk). Dette er et seigt stoff som dryppes en dråpe eller to på et papirark e.l. Når det gjelder barn, så går det an å sette det ut på natten og ta det vekk på dagtid. Er barna store nok til å gå på toalettet på nattestid, da er de også store nok til å forstå at det er gift. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Kan være vanskelig å bli kvitt maur.. De elsker b.la isopor, mulig det er det i gulvet hennes? Hadde maur hjemme selv, fant til slutt ut at de bodde inne i grunnmuren. Hakket hull på en av lekablokkene, og der var det helt stapp fullt. De bodde inne i de tom tormmene som er midt i lekablokkene. Tømte et par spraybokser med Radar inn i hullet, før jeg kastet inn et par giftåte bokser. Jeg fjernet alt av planter og busker inntil grunnmuren (de liker vegetasjon) gravde en 50cm brei og 30cm dyp grødt rundt hele huset, fylte denne så med pukk. Etter dette har jeg ikke sett maur.. blir spennende å se om de kommer tilbake nå som våren kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå