skjevik Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg har win2000, og en annen på nettverket har win98. når han skal "inn på" min maskin, får han spørsmål om NETTVERKSPASSORD. noe som jeg ikke har eller vet om . Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 For at han skal kunne logge seg inn på din maskin så må han ha et brukernavn og passord. Derfor må du opprette en ny bruker og samtidig dele data på maskinen din. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 har du aktivert guest kontoen? Tro det kan være en fordel. Så kan du prøve å bare trykke enter (ikke noe passord). Om den ber om bruker skriver du inn Guest. Får håpe det hjelper. Lenke til kommentar
skjevik Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 det blir ikke spurt om bruker eler passord. bare nettverkspassord som jeg ikke vet Lenke til kommentar
Goofy1003 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Mener å hsuke att dette løste det hos meg: Høyre-klikk på Min datamaskin ikonet->Behandle->Lokale Brukere og Grupper->Brukere->Høyreklikk på Gjest->Huk vekk 'Konto er deaktivert'->Trykk OK Da mener jeg å huske att han ikke blir spurt om netverkspassord. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå