Tirehu Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) hvordan måler jeg Kroppd fettet? alltid lurt på det Endret 17. mars 2008 av Tirehu Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvis det er fett prosent du mener så må du bruke en fettklype på anviste steder på kroppen... noen personvekter har også fett % funksjon, men de som mannen i gata har på baderommet sitt er meget unøyaktig.. Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 ah ok nå vet jeg hvorfor jeg ikke fant noe på kvasir klarte og glemme hva det het når jeg skulle poste Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 hehe, skjønte egnetlig ikke hva du mente med syreinnhold men regna med at det var fett % du skulle beregne...ei sånn fettklype koster vel ikke all verden på ett apotek.. Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 ok skall sjekke apoteket neste gang jeg er i byen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå