Gå til innhold

Gamer pc til en kompis, 13k.


Anbefalte innlegg

heisann, skal fikse en gamer pc til en kompis for 13k.

dette er det jeg har fått til så langt.

 

Varenr.: 324600

Strømkabel PC m/Jord 2m

Nero 7 OEM 1i Programvare OEM

CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD,

Norman IC,1 år lisens, Virus Control,

Musmatte Blå 4/6mm

Antec Nine Hundred sort miditower,

Corsair Powersupply 650W Black, ATX/EPS,

Asus P5N-D, nForce-750i SLI, Socket-775,

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

XFX GeForce 8800GTX 630M 768MB XXX GDDR3

Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 4096MB

Seagate Barracuda 7200.11 500GB,

Seagate Barracuda 7200.11 500GB,

LG DVD-brenner GSA-H58N IDE Black OEM

USB2 multikortleser 3.5" sort for

Creative SB X-Fi XtremeGamer

Creative Fatal1ty gamer headset w/mic

MS COA Label Windows

MS Win Vista Home Premium Norsk

MS MANUALS Win Vista Home Premium

MS ROYALTY Vista Home Premium

Garanti 3 år - Sende inn

Support Komplett.no - Komplett sin

Lagerstatus: 1 stk på lager

 

den kjøpes på komplett så han får den ferdig bygget, jeg prøvde å kjøpe i deler for en stund siden og sliter fortsatt litt med ram og raid og hd plass.

jeg har liknende oppsett med samme prosessor og skjermkort og syntes det er veldig bra, men har sett at folk har begynt å kjøpe de nye prosessorene de E8xxx sakene osv, men komplett hadde ikke disse på sin konfigurerings meny.

så det jeg lurer på er om dette oppsettet er greit/bra, eller om det er mulig å få noe bedere et sted hvor de setter sammen dataen for deg.

lydkortet er også noe jeg lurer på, jeg fant ingen anmeldelser av det på prisguide så jeg lurer bare på om det er bra eller ikke.

tilsammen koster hele dataen 13093kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dropp lydkortet, spar pengene!

ingen vits å sponse tidenes dritt-selskap som ikke gidder å utvikle drivere som funker. sats heller på lydchippen som sitter på hovedkortet, de begynner å bli ganske bra (og gratis)

 

bygge selv er jo halve morroa med ny pc. da får man følelsen av at den er DIN. og jeg ville prøvd å få tak i e8400 eller e9450, litt nyere prosessor.

Lenke til kommentar

ok, da dropper jeg lydkort.

komplett har ikke noen av de prosessorene du sa, den nærmeste de har er E8200, er det noen andre steder som tilbyr noe liknende tilbud hvor man kan konfigurere litt selv og de fortsatt setter den sammen for deg?

jeg er så si den smarteste i gjengen min og når jeg fucker opp å lage en data sank databygge moralen ganske langt ned, så å jeg tror å bygge selv er en ting som ikke kommer til å skje :p

Lenke til kommentar

prosessoren skjønner jeg, men skjermkortet? hva annet er det man kan ta? etter det jeg har forstått så er det det beste skjermkortet i 8800 serien, jeg liker å tro at X'en står for Xtreme Hardcore Edition. men hva foreslår du? jeg vet at GTS fikk bedere på dårligere oppløsning men kompisen min var ening med meg og sa at høyest oppløsning var best.

men igjen hva foreslår du? :p

Lenke til kommentar
prosessoren skjønner jeg, men skjermkortet? hva annet er det man kan ta? etter det jeg har forstått så er det det beste skjermkortet i 8800 serien, jeg liker å tro at X'en står for Xtreme Hardcore Edition. men hva foreslår du? jeg vet at GTS fikk bedere på dårligere oppløsning men kompisen min var ening med meg og sa at høyest oppløsning var best.

men igjen hva foreslår du? :p

 

De nye 512mb versionene av 8800 serien yter bedre pr kr,-. 768mb versionene yter kanskje 5%-10% mer, men koster 1000-2000,- mer enn 512mb. Men er han en blærum gutt så for all del, kast bort så mye penger du vil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...