Stoffer86 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Morn Morn... Jeg sitter og tenker på om jeg skal oppgradere (CPU,Hovedkort og RAM) PC'en min. Har ikke mange penger 4000-4500 NOK. Vurderer P4 2,4 eller 2,6 hvem er best og hvilket hovedkort og RAM er lurt å ha da? Noen Forslag??? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 2.66 er jo klart den beste da logisk nok Se etter et hk med Intel i845PE chipset og god kvalitetsram som TwinMos DDR400 Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Vet ikke helt da, men ville du ikke fått mer for pengene dine hvis du har satsa på et AMD system... hvis du da ikke er en overklokker, sia pentium har veldig overklokk bare cpu`er... For all del, jeg skal ikke starte en ny post om AMD kontra Pentium. Men ADM er vell hakket billigere på hastighet i forhold til pentium. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Nei intel har satt ned prisene så de ligger likt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå