Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er man ikke jomfru etter man har onanert?

bkf_94

Anbefalte innlegg

Jeg og noen gutte og jente venner fra klassen pleier å snakke om sex og slikt og da kom vi frem til ordet ''jomfru'' og da sa spurte en av jentene meg, ''har du ronket?'' jeg visste ikke hva jeg skulle svare (:p) og sa derfor ''har du fingret?'' da sa hun ''nei, for da er jeg ikke jomfrr lenger''

er det sant at jenter ikke er jomfru etter de har onanert?

er det sånn med gutter og?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stallone: Nja. jeg vil også si at to gutter som har pult hverandre i ræva ikke er jomfru. Og to jenter som har slikket/fingret hverandre heller ikke er jomfru, dog den er litt sketchy, men hvis de også da har brukt dildoer så vil jeg i alle fall si at de ikke er jomfru.

Lenke til kommentar
stallone: Nja. jeg vil også si at to gutter som har pult hverandre i ræva ikke er jomfru. Og to jenter som har slikket/fingret hverandre heller ikke er jomfru, dog den er litt sketchy, men hvis de også da har brukt dildoer så vil jeg i alle fall si at de ikke er jomfru.

hehe :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg vet ikke helt med det med penetrering, jeg er veldig enig i at det er det som må til. Men, kan man kalle seg jomfru når du har gjort alt utenom akkurat det. Jeg vil i hvertfall ikke se på det som helt rent og uskyldig når man har gitt/fått oralsex og lekt med alle kroppsdeler utenom penis inn i vagina.

Ikke ute etter å kunne kalle meg selv ikke-jomfru eller noe her, det kunne ikke brydd meg mindre, men vet ikke hvor god samvittighet jeg ville hatt om jeg sa til noen at jeg er (ren og uskyldig) jomfru.

Lenke til kommentar

Den tradisjonelle betydningen av "jomfru" er en som ikke har hatt samleie. Hvordan man skal vurdere det med homofile og lesbiske blir vel en vurderingssak, tror jeg. I en heteroseksuell setting er det i allefall penetrering som setter grensen.

Lenke til kommentar
Den tradisjonelle betydningen av "jomfru" er en som ikke har hatt samleie. Hvordan man skal vurdere det med homofile og lesbiske blir vel en vurderingssak, tror jeg. I en heteroseksuell setting er det i allefall penetrering som setter grensen.

Hmm ja.. Jeg har fått og gitt oralsex et par ganger med et par forskjellige jenter, jeg sa til kjærsten min at jeg var jomfru når jeg ble sammen med hun.. Jeg har jo ikke stuffa kalkunen, så da er jeg etter min mening jomfru;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...