Xvani Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hei, jeg er dritt lei støyen i mitt ati radeon 7200. Tror dere denne er nok? Eneste vifte i kabinettet er PSU vifta og slot 1 kjøleren på en p3 500mhz. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMNB32J Hvis ikke dette går, tror dere det går hvis jeg setter inn en kabinett vifte i bak kant? Personlig vil jeg tro dette går bra.... Lenke til kommentar
555 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Det burde gå bra det. Mitt radeon 7000 hadde ikke vifte. Jeg bruker et GF2MX 400 med en liten P1 ribbe og det blir veldig varmt men funker. Etter det jeg har erfart utvikler radeon opp til 8500 lite varme(GF2MX kortet blir mye varmer en 8500 kortet mitt med lik kjøling). Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 hum.. den var litt stor da. 32mm i høyde blir 2 pci sloter det (og det kommer til å se mongo ut) noen som har noen BILLIGE andre tips? - vil helst slippe å kjøpe termisk lim :/ (og da skjønner dere hvor lite jeg vil bruke, det er snakk om et GAMMELT kort her) tror dere det går hvis jeg kutter litt? hva skal jeg eventelt kutte med? Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Går det med et Gainward GeForce 3 Ti200 64 Mb? Lenke til kommentar
555 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Går det med et Gainward GeForce 3 Ti200 64 Mb? Du burd bruke en slik http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80AHP Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Går det med et Gainward GeForce 3 Ti200 64 Mb? Nei! En kompis prøvde med ei kjøleribbe som er ca. 6 ganger større enn den, og det kræsja uansett etter xx antall minutter. En må ha vifter [i tillegg til kjøleribbe] på såpass varme skjermkort. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Går det med et Gainward GeForce 3 Ti200 64 Mb? Nei! En kompis prøvde med ei kjøleribbe som er ca. 6 ganger større enn den, og det kræsja uansett etter xx antall minutter. En må ha vifter [i tillegg til kjøleribbe] på såpass varme skjermkort. uhh, det går med nevnte ribbe da Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 uhh, det går med nevnte ribbe da Da foreslår jeg faktisk at du leser et par poster på nytt igjen. Det var nemlig snakk om et Gainward GeForce 3 Ti200. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 uhh, det går med nevnte ribbe da Da foreslår jeg faktisk at du leser et par poster på nytt igjen. Det var nemlig snakk om et Gainward GeForce 3 Ti200 Jeg foreslår at du må resignere. Jeg har et Gainward GeForce3 Ti 200 kort, og det fungerer helt utmerket med Zalman heatpipe. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg foreslår at du må resignere. Jeg har et Gainward GeForce3 Ti 200 kort, og det fungerer helt utmerket med Zalman heatpipe. Da vil jeg igjen foreslå at du ser bedre etter, for det er snakk on EI KJØLERIBBE UTEN VIFTE fra Zalman! Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg forsto deg dit hen at i ditt svar til Marxxx mente du at Zalman heatpipe ikke var god nok til å kjøle et GF3 Ti200 kort med. Zalman heatpipe er uten vifte, og fungerer utmerket. Chipset-kjøleren som du nå henviser til, og som det er henvist til i første post, derimot, er jeg selvsagt enig i at er helt ubrukelig til dette formålet. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvis du ser etter så er '555' den første som snakker om Heatpipen i denne tråden. Der betyr at Marxxx spurte on den Nortbridge kjøleren var nok for å kjøle et GF3. Det var dette jeg svarte på. Jeg tror de fleste vet at Heatpipen er mer enn nok for å kjøle et GF3. Vanlige kjøleribber klarer vissnok ikke det uten ei vifte. Som du ser så har en kompis av meg prøvd. Jeg var med på forsøket. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Hvis du ser etter så er '555' den første som snakker om Heatpipen i denne tråden. Der betyr at Marxxx spurte on den Nortbridge kjøleren var nok for å kjøle et GF3. Det var dette jeg svarte på. Greit, greit, trodde du svarte på 555's innlegg... Vi er nå uansett alle enige, så la for guds skyld denne tråden dø :wink: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Det er utrolig hva en kan finne ut ved å se bedre etter, men nok om det. Tråden er gammel og bør få dø nå. Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg kjøpte heat-pipe kjøleren fra Microplex, og den virker som bare det på GF3-kortet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå