Gå til innhold

Chipset kjøler på skjermkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det burde gå bra det. Mitt radeon 7000 hadde ikke vifte.

Jeg bruker et GF2MX 400 med en liten P1 ribbe og det blir veldig varmt men funker. Etter det jeg har erfart utvikler radeon opp til 8500 lite varme(GF2MX kortet blir mye varmer en 8500 kortet mitt med lik kjøling).

Lenke til kommentar

hum.. den var litt stor da. 32mm i høyde :D blir 2 pci sloter det (og det kommer til å se mongo ut) :lol:

noen som har noen BILLIGE andre tips?

- vil helst slippe å kjøpe termisk lim :/ (og da skjønner dere hvor lite jeg vil bruke, det er snakk om et GAMMELT kort her)

tror dere det går hvis jeg kutter litt? ;) hva skal jeg eventelt kutte med?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Går det med et Gainward GeForce 3 Ti200 64 Mb?

Nei! En kompis prøvde med ei kjøleribbe som er ca. 6 ganger større enn den, og det kræsja uansett etter xx antall minutter. En må ha vifter [i tillegg til kjøleribbe] på såpass varme skjermkort.

uhh, det går med nevnte ribbe da ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis du ser etter så er '555' den første som snakker om Heatpipen i denne tråden. Der betyr at Marxxx spurte on den Nortbridge kjøleren var nok for å kjøle et GF3. Det var dette jeg svarte på.

Jeg tror de fleste vet at Heatpipen er mer enn nok for å kjøle et GF3. Vanlige kjøleribber klarer vissnok ikke det uten ei vifte. Som du ser så har en kompis av meg prøvd. Jeg var med på forsøket.

Lenke til kommentar
Hvis du ser etter så er '555' den første som snakker om Heatpipen i denne tråden. Der betyr at Marxxx spurte on den Nortbridge kjøleren var nok for å kjøle et GF3. Det var dette jeg svarte på.

Greit, greit, trodde du svarte på 555's innlegg...

Vi er nå uansett alle enige, så la for guds skyld denne tråden dø :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...