Leonin Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det eneste jeg trenger er et litt fint design, HD ready med 1080p og støtte for NTSC (når det gjelder videokonsoller, Wii spesifikt) og støtte for komponent. Er det noe annet som er viktig, nevn gjerne det Takk Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 NTSC-støtte trenger du ikke for konsoler såfremt du bruker rett type kabel. Bare med signalmodulering som du kobler inn på analog antenneinngang trengs slikt, og det var noe man ofte gjorde når n64/ps1 var populært. Lenke til kommentar
Leonin Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Hm...jeg har et importert spill fra USA, og kan kjøre det på konsollen min med Freeloader, noe som gjør Wiien regionfri. Men når jeg spiller blir det svart/hvitt. Så om noen har en løsning så si ifra, men tenker heller på en tv som støtter dette Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hva slags kabel bruker du? Lenke til kommentar
Leonin Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Fra Wiien til Tv'en? Kompositt. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Du må vel kanskje stille inn til 60hz da...hva betyr ikke mindre enn 26" da, hva er maks størrelse, pristak osv? Må vel opp i 37 for å få fullhd oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå