Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hva i huleste er galt med håndleddet mitt?

Piratpjokken

Anbefalte innlegg

tenk deg at du sitter og slapper av ved pulten dit, og støtter hodet med venstre hånd mot kinnet.

Du ser nedover fra håndleddet, og tenker ikke noe særlig over hva som er naturlig og ikke.

så skifter du hånd, og i øyekroken så finner du en "feil". På høyre håndledd (utsiden), så har jeg et bein som stikker opp. "Men dette er da vanlig" sier du. Denne "knokkelen" stikker litt opp, og følger kurvene av hånden min på siden der den "går ned". Men ikke på venstre håndledd. Der går den slettes ikke rett ned, men det stikker RETT UT. Kulen som egentlig skal peke oppover virker som den har blitt minimalisert, og "eksplodert" ut på siden.

For å la dere få en ide om hvordan det er.. Knytt nevene og hold dem fremfor deg, slik at du ser direkte mot baksiden av hånden.

høyre håndledd går slik:

Arm Håndledd hånd |

_________________________|

Venstre går slik: ___

_______________/ \_________

Arm Håndledd hånd |

_____________________________|

Dette ble litt rotete (kanskje fordi jeg er trøtt. men la gå.. ikke mobb), men jeg skal se om jeg får lagt ut bilde i morgen, om det fortsatt er slik.. La ikke merke til det før for 15 min siden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tor kansje jeg har noe liknende.. når jeg bøyer venstre håndledd bakover ser jeg ikke klen i det hele tatt, men når jeg bøyer høyre bakover er kulen der fortsatt like stor, men jeg tviler på at jeg har det i like stor grad som deg...

men jeg tror ikke det er noe problem liksom ;) det gjør i hvert fall ikke vondt på noen måte

du har ikke vondt du?

Endret av Crex
Lenke til kommentar

joda, jeg sa jeg skulle legge ut bilde.

det kommer snart om jeg får tatt noe brukbart.

Det så ikke ut til å være så gale i dag som i går, men man ser det fortsatt.

[15 min etterpå:]

Joda, nå har jeg et bilde, men jeg har ingen måte å overføre det til maskinen på... Kabelen er borte vekk...

Og nei, det gjør ikke vondt, men om jeg snur hånden helt rundt, så knaker det noe så i hendelse i håndleddet.

Filen som er lagt ved er lyden leddet lager.

Lydkvaliteten er litt rimelig dårlig, men det er fordi jeg bruker mikrofonen på maskinen min. Headsettet ligger i hybelen.

Edit:

Jo takk for den. Kan ikke laste opp lydfilen....

grr...

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...