The7thSense Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Hei alle sammen: Har plutselig fått flere sider i nettleseren som viser sin tekst i kursiv/skråtekst. Jeg har ikke gjort noe for å få dette. Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake slik at teksten står rett opp og nett og ikke kursiv? Jeg bruker den siste versjonen av Firefox. Det er ikke alt av tekst som blir slik, men f.eks så blir teksten på topp-fanene her på HW sine sider i kursiv. F.eks. Siste nytt - Tester - Prisguide osv... Alle tips mottas med takk MVH The7thSense Endret 19. mars 2008 av The7thSense Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Bruker du betaversjonen av Firefox 3? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Bruker du betaversjonen av Firefox 3? Nei, bruker v2.0.0.12. Ikke 3.0 beta. teksten har vært uten kursiv hele tiden, men ikke nå altså. Utrulig irriterende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå